Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، اظهار داشت : با پیگیری‌های به عمل آمده اولین مرکز نقل و انتفال و تعویض پلاک خودرو‌های اتباع خارجی بخصوص اتباع کشور عراق در شهرستان مهران افتتاح و آغاز به کار کرد.

او افزود : این مرکز که در آدرس خیابان امام خمینی (ره) پشت باشگاه ورزشی تختی واقع شده است از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۴ آماده ارائه خدمات به اتباع خارجی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شهبازبیگی با بیان اینکه تاکنون این شهرستان فاقد مرکز تعویض پلاک بوده و مردم جهت انجام امورات مربوط به نقل و انتقال خودرو به مرکز استان مراجعه می‌کردند، خاطر نشان کرد: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و کاهش هزینه اولین مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو با همکاری و مشارکت بخش خصوصی در شهرستان مهران افتتاح و در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: جهت تسهیل در روند ارائه خدمات به همشهریان مهرانی در این مرکز، کلیه خدمات مربوط به نقل و انتقال و تعویض پلاک خودرو به متقاضیان ارائه و در آینده‌ای نزدیک بر تعداد خدمات آن نیز افزوده خواهد شد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تعویض پلاک اتباع خارجی خدمت رسانی شهرستان مهران تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف شعبانی با بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

کد خبر 6087195

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام