Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ارائه خدمت در مراکز تعویض پلاک در سراسرکشور اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به خروج مراکز سه استان مازندران، گلستان و اردبیل از وضعیت قرمز، می‌توان گفت که مراکز تعویض پلاک در تمامی مراکز استان‌ها فعال بوده و به هموطنان خدمت ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در پاسخ به پرسش فارس در خصوص تمدید وکالتنامه‌های خرید و فروش خودرو اعلام کرد: مدت تمدید وکالتنامه‌های منقضی با توجه به مدت زمان تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهر‌ها تعیین می‌شود؛ به طور مثال مراکز تعویض پلاک در تهران دو هفته تعطیل بود و بر این اساس اعتبار وکالتنامه‌های منقضی ۱۵ روز افزایش یافت؛ اما در مراکز استان‌های مازندران، گلستان و اردبیل که ۲۳ روز تعطیل بود مدت زمان اعتبار وکالتنامه‌ها ۲۳ روز افزایش یافته است.

وی با بیان این مطلب که هموطنان باید با مراجعه به سایت پلیس راهور ۱۲۰ و از طریق «نوبت‌دهی اینترنتی» با رزرو بازه زمانی مد نظر به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند اظهار داشت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از ۷ تا ۱۵ است.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین آمار مراجعه هموطنان به مراکز تعویض پلاک از طریق نوبت‌دهی اینترنتی گفت: از اول مرداد تاکنون حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از طریق نوبت دهی اینترنتی خدمات تعویض پلاک را دریافت کرده‌اند.

گفتنی است پلیس راهور ناجا در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغی؛ همچنین کاستن از تجمع و معطلی مردم در مراکز تعویض پلاک، سامانه نوبت دهی اینترنتی را راه‌اندازی و به مرحله اجرا گذاشته است.     منبع:فارس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تعویض پلاک پارسی خبر پلیس راهور مراکز تعویض پلاک نوبت دهی اینترنتی وکالتنامه ها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه‌ آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه‌ آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو - معلم ثبت نام کرده اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

تعداد سوالات و زمان پاسخگویی به آزمون در گروه‌های آزمایشی پنجگانه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳

۱- گروه آزمایشی علوم ریاضی: دفترچه شماره ۱ شامل ریاضی با ۴۰ سوال و ۷۰ دقیقه زمان پاسخگویی / دفترچه شماره ۲ شامل فیزیک و شیمی با ۶۵ سوال و ۷۵ دقیقه زمان پاسخگویی

۲- گروه آزمایشی علوم انسانی: دفترچه شماره ۱ شامل ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و روانشناسی با ۸۰ سوال و ۸۵ دقیقه زمان پاسخگویی / دفترچه شماره ۲ شامل زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه منطق و اقتصاد با ۸۰ سوال و ۷۵ دقیقه زمان پاسخگویی

۳- گروه آزمایشی علوم تجربی: سه دفترچه اختصاصی با سه پاسخنامه؛ دفترچه شماره ۱ شامل زیست شناسی با ۴۵ سوال / دفترچه شماره ۲ شامل فیزیک و شیمی با ۶۵ سوال / دفترچه شماره ۳ شامل ریاضی و زمین شناسی با ۴۵ سوال / تعداد ۱۵۵ سوال و ۱۸۰ دقیقه زمان پاسخگویی / دفترچه شماره ۴ ویژه دیپلمه‌های بهیاری با ۳۰ سوال و ۲۰ دقیقه زمان پاسخگویی

۴- گروه آزمایشی هنر: یک دفترچه اختصاصی شامل درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی فیزیک و خلاقیت تصویری و تجسمی با ۱۰۰ سوال و ۱۱۵ دقیقه زمان پاسخگویی

۵- گروه آزمایشی زبان‌های خارجی: یک دفترچه اختصاصی شامل آزمون زبان تخصصی (انگلیسی، آلمانی، فرانسه، روسی و ایتالیایی) با ۷۰ سوال و ۱۰۵ دقیقه زمان پاسخگویی

دیگر خبرها

  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • فقط حمل دارو اینترنتی می‌شود نه تجویز و تائید آن
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز می‌شود