Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تلاش‌ واحدهای عملیاتی منطقه اصفهان برای ترمیم خط لوله حادثه‌دیده مارون - اصفهان که پیش از ظهر امروز، (یکشنبه 23 آذر) دچار نشتی شد، ادامه دارد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، خط لوله 30 اینچ نفت خام مارون به اصفهان در کیلومتر 229 در محدوده شهر سرخون از توابع استان چهارمحال و بختیاری دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حادثه در منطقه رانشی زمین بین سرخون و مرکز انتقال شهید گندمکار رخ داد.
در نخستین ساعات حادثه گروه‌های عملیاتی و تعمیراتی و همچنین اچ‌اس‌ئی و حراست منطقه اصفهان با حضور در محل حادثه خط را متوقف کردند و در حال مهار آلودگی هستند.
براساس این گزارش دلایل این حادثه در حال بررسی است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مقام‌های اروپایی بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در پی حادثه اصفهان

مقام‌های اروپایی در واکنش به گزارش‌های منتشر شده پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

به گزارش مشرق، اورسولا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا در یک کنفرانس خبری گفت: «کاملا ضروری است که منطقه با ثبات بماند و همه طرف‌ها از اقدام بیشتر خودداری کنند».

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس هم در تداوم فضاسازی‌ها علیه اقدام نظامی مشروع ایران علیه تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی ادعا کرد که رژیم اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند. وی در عین حال تصریح کرد: تشدید چشم‌گیر تنش‌ها به نفع کسی نیست.

پیش از او مل استراید وزیر کار و امور بازنشستگی انگلیس در مصاحبه با شبکه خبری اسکای گفته بود: ما نمی‌خواهیم شاهد تشدید تنش باشیم. خاورمیانه یک منطقه حساس است و در آنجا تنش‌های زیاد و سناریوهایی وجود دارد که مطلوب نیست. اجتناب از این سناریوها یک اصل کلیدی است. وی افزود: پیام روشن ما به اسرائیل و ایران این است که از تشدید تنش اجتناب کنند.

همچنین معاون وزیر امور خارجه فرانسه عنوان کرد: موضع فرانسه این است که از همه بازیگران برای کاهش تنش و خویشتن داری بخواهد.

وزارت خارجه ایتالیا هم خواستار کاهش تنش در منطقه شده است.

حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان، گفت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا : گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم / نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • اتحادیه اروپا: حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان | تنش ها میان ایران و اسرائیل کاهش یافته است؟
  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • تاکید مقام‌های اروپایی بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در پی حادثه اصفهان
  • توضیح «های‌وب» درباره نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در کرمان