Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد از بازیکنان این تیم به خاطر رویکردی که در مصاف با رقیب همشهری داشتند انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روی کین، کاپیتان ایرلندی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد که به عنوان مفسر شبکه اسکای اسپورتس انگلیس کار می‌کند، از عملکرد بازیکنان این تیم در مصاف خانگی شب گذشته (شنبه) مقابل منچسترسیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بازی که برخلاف دربی‌های پرتنش قبلی شهر منچستر، خیلی آرام و بدون برخورد بود برخی بازیکنان دو تیم از جمله هری مگوایر و جان استونز یکدیگر را در آغوش گرفتند که تماشای این صحنه‌ها به مذاق کاپیتان متعصب پیشین شیاطین سرخ خوش نیامد.

او با انتقاد از نمایش دو تیم گفت: می‌توانیم کلی بهانه بیاوریم که وضعیت اینگونه است و آنگونه است اما در مورد دربی منچستر فقط می‌توانم بگویم که بازی واقعاً ضعیفی را دیدیم. به عملکرد دو تیم در مقطع پایانی بازی که نگاه می‌کردم، یک بازی بی‌کیفیت را می‌‌دیدم و دو تیم که انگیزه چندانی برای بردن بازی نداشتند. تیم ما در دربی فقط دو تا کارت زرد گرفته است؟! من هرگز ندیدم که بازیکنان دو تیم بعد از بازی این همه یکدیگر را در آغوش بگیرند و با هم گپ بزنند. مثلاً این یک دربی است. من که مأیوس شدم و خجالت کشیدم. اینجور بازی‌ها را باید هر طور که شده ببرید.

کین ادامه داد: باید به هر راهی که می‌شد بازی را می‌بردیم. نبود کیفیت کافی و بازی واقعاً ضعیف دو تیم مرا واقعاً دلسرد کرد.

لیگ برتر انگلیس| دربی منچستر بدون برنده به پایان رسید

 

انتهای پیام/


 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچسترسیتی دربی منچستر منچستریونایتد منچسترسیتی دربی منچستر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد.

دانلود (13.6MB)

دیگر خبرها

  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!