Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه (قطر) ویسل کوبه در روزی که اینیستا هافبک برجسته  اسپانیایی خود را در اختیار نداشت دوبریک  مقابل نماینده کره جنوبی  مغلوب شد تا نماینده کره جنوبی در فینال حریف پرسپولیس شود. در نیمه اول اولسان بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشت اما فرصت ها را مهاجمان اولسان از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم ویسل کوبه در دقیقه ۵۲ به گل رسید. ارسال کوتاه از روی نقطه کرنر به یاماگوچی رسید و او با ضربه ای تماشایی دروازه را گشود. در ادامه بازی این تیم یکبار دیگر به گل رسید اما داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۸۳ از پشت محوطه جریمه بازیکن اولسان به توپ ضربه زد و در حالی که به نظر می‌رسید دروازه بان توپ را مهار کند اما اثر بیورن یانسن روی آن سبب شد تا دروازه ویسل باز شود. این گل ابتدا آفساید گرفته شد اما ویدیوچک سبب شد تا این گل قبول شود.

در نهایت این بازی با تساوی یک بریک در وقت قانونی به پایان رسید تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. تیم اولسان در وقت های اضافه بازس بازی بهتری ارائه داد و موقعیت های خوبی را بدسـ اورد اما دروازه بان ویسل کوبه بیشتر آنها را مهار کرد. در دقیقه ۱۱۹ خطای ناشیانه  دروازه بان ویسل روی  نگانو مهاجم اولسان یک ضربه پنالتی را برای نماینده کره جنوبی به همراه داشت. همین بازیکن این فرصت را به گل دوم اولسان تبدیل کرد.

کد خبر 572469 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار شد که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه ۱۲ روی یک پرتاب اوت، هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد با یک شلیک غافلگیرکننده و دور از انتظار دروازه حریف را باز و گل خورده را جبران کند.

عزت‌اللهی پس از به ثمر رساندن این گل، به سبک جود بلینگام، ستاره مادریدی ها خوشحالی کرد. این نخستین گل عزت‌اللهی برای شباب‌الاهلی بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896766

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق