Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند، در بورس امروز در مجموع حدود ۱۸هزار و ۱۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «خودرو»، «شستا»، «فولاد» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته بیش از ۶۷۵میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، شرکت ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۵۱۵میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام توسعه وعمران شهرستان نائین (خعمرا) پس از بازگشایی ۲۴.۶درصد و سهام پتروشیمی نوری (نوری) ۱۴.۳درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات هزار و ۸۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۷.۹درصد از کل سهام کشاورزی و دامپروری مگسال (زمگسا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۷سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۶نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۲ آذرماه) هفته‌ای مثبت برای همه بازار‌ها/ بیشترین سود نصیب خریداران طلا شد فرآیند ثبت‌نام دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام اعلام شد واریز سود سهام ۱۰ میلیون سهامدار با سامانه سجام نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ آغاز هفته با سبزپوش شدن بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا ارزش معاملات بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۲۶ فروردین/افت۱۱ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۱۱۹۴ واحدی به ۲,۱۹۶,۷۷۶رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ با افت ۱۱۱۹۴ واحدی به ۲,۱۹۶,۷۷۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۲۶۷۷.۵۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۴.۰۸۶ میلیارد سهم بود که طی ۹۵,۸۸۳ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۳,۳۸۰.۲۸۲ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۱۶۶,۹۲۰.۳۵۷ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 744410

دیگر خبرها

  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰هزار و ۱۴۰واحدی بورس +نقشه
  • افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۲۶ فروردین/افت۱۱ هزار واحدی
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در دومین روز هفته
  • تلاطم بورس با ریسک سیاسی
  • سقوط ۵۳ هزار واحدی بورس/ سهامداران ناامید و خسته هستند
  • گزارش روزانه بورس ۲۵ فروردین/ سقوط آزاد بورس
  • افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس آذربایجان غربی