Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا (منطقه شرق) امروز بین دو تیم ویسل کوبه ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی یکشنبه برگزار شد که در نهایت تیم اولسان ‏‬ با نتیجه ۲ بر یک ‏‬به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

در این مسابقه که از ساعت ۱۳:۳۰ (به وقت تهران) به میزبانی ورزشگاه السد قطر برگزار شد، «یاماگوچی» (۵۲) برای ویسل کوبه و «یانسن» (۸۰) برای اولسان گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک - یک تمام شد و کار به وقت‌های اضافه کشید. در وقت‌های اضافه داور برای اولسان یک پنالتی اعلام کرد و «جونیور» (۱۱۹) این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سند صعود اولسان امضا شود.

تیم ویسل کوبه که اولین حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کرد، «آندرس اینیستا» کاپیتان سرشناس و اسپانیایی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما دروازه بان این تیم با مهار موقعیت‌های بسیار خوب تیم اولسان، یکی از برجسته‌ترین نفرات زمین بود.

نیمه دوم این مسابقه تحت تاثیر تصمیمات «نواف شکرالله» داور بحرینی بازی و بازبینی دو صحنه مشکوک از سوی کمک داور ویدئویی قرار داشت. زمانی که ویسل با یک گل از اولسان پیش بود، در دقیقه ۷۵ به گل دوم رسید اما بازبینی این گل نشان داد بازیکنان ویسل مرتکب خطا شده و بنابراین داور این گل را مردود اعلام کرد.

گل تساوی تیم اولسان هم ابتدا با تصمیم کمک داور آفساید اعلام شده بود اما بازبینی این صحنه نشان داد این گل سالم بوده است و داور سوت خود را به نشانه گل نماینده کره جنوبی به صدا درآورد.

دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا روز شنبه هفته آینده (۲۹ آذر) در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌شود.

تیم پرسپولیس که پیش از این صعودش به فینال را قطعی کرده بود، ظهر امروز با پرواز اختصاصی از فرودگاه مهرآباد تهران، به قطر سفر کرد تا آماده دیدار نهایی شود. پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ هم فینالیست آسیا شده بود اما با قبول شکست مقابل کاشیما ژاپن به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود.




لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۰ بعد از شیوع ویروس کرونا، به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد. ابتدا مسابقات منطقه غرب و سپس مسابقات شرق آسیا در شهر دوحه برگزار شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس فینال آسیا لیگ قهرمانان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است