Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،دربسته امروز اخبار انتظامی استان کرمان می‌خوانیم.

توقیف وانت مزدا با ۲۹۶ کیلو تریاک در رابر

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه وانت مزدا با ۲۹۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس شهرستان رابر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران شهرستان رابر در راستای برخورد با سوداگران مرگ، هنگام کنترل محور اسفندقه - رابر به یک دستگاه خودروی وانت مزدا مشکوک و دستور توقف آن را صادرکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:راننده خودرو با تغییر مسیر ناگهانی اقدام به فرار کرد که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۲۹۶ کیلو گرم تریاک کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق موادمخدر از شهروندان خواست: برای کاهش آسیب‌های ناشی از معضل اعتیاد هرگونه فعالیت در زمینه خرید، فروش و حمل موادمخدر را برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۸  پراید سرقتی در عملیات پلیس

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۸ فقره سرقت پراید و دستگیری یک سارق خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور افزود: در پی دستگیری یک سارق به همت ماموران کلانتری ۱۲ کرمان و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسن‌پور افزود: متهم در روند تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجود به ۸ فقره سرقت پراید اعتراف کرد.

این مقام پلیس افزود: بر اساس سوابق پرونده‌های موجود و بازسازی صحنه‌های سرقت، مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه تحویل آن‌ها شد.

تلف شدن ۳۱ رأس گوسفند در حمله حیوانات درنده

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: در حمله حیوانات درنده به یک دامداری در روستای فرخ آباد این شهرستان ۳۱ راس گوسفند تلف شدند.

سرهنگ رضا محمدرضایی افزود: در پی تماس تلفنی یکی از اهالی روستای فرخ آباد با پلیس، مبنی بر حمله حیوانات درنده به یک دامداری در این روستا، بلافاصله مأموران برای بررسی به محل اعزام شدند.

او افزود: برابر گزارش بازدید ماموران از محل مورد نظر مشخص شد شب گذشته حیواناتی درنده به این دامداری حمله و ۳۱ گوسفند را تلف کردند.

دستگیری قاچاقچی احشام و کشف ۲۱ راس دام در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری قاچاقچی احشام و کشف ۲۱ راس دام در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی افزود:در راستای طرح برخورد با قاچاق احشام مأموران پلیس آگاهی شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی که احشام را به قصد قاچاق و خروج از کشور به استان هرمزگان منتقل می‌کرد مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهداری احشام، ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از آنجا ۲۱ رأس دام قاچاق را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهنوج با اشاره به این که ارزش تقریبی دام‌های کشف شده ۴۵۰ میلیون ریال بر آورد شده است، افزود: این دام‌ها به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و در این رابطه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم از طریق ۱۹۷

دفتر نظارت همگانی بازرسی استان در اطلاعیه‌ای از ارتباط ویدئو کنفرانسی فرمانده انتظامی استان با مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ برای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی، فرمانده انتظامی استان به همراه رئیس هسته گزینش و استخدام به صورت ویدئو کنفرانس به مشکلات شهروندان شهرستان‌های بافت، فهرج، ریگان و بم رسیدگی خواهد کرد.

 این جلسه روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه از ساعت ۱۲ و۳۰ دقیقه تا ۱۴ برگزار می شود و شهروندان شهرستان‌های مذکور می‌توانند مطالب خود را به صورت ارتباط ویدئوکنفرانس از طریق مراجعه به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان محل سکونت با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر فرمانده انتظامی استان انتظامی استان کرمان وانت مزدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف یک تریلی حامل یک تن شیشه ادغام شده در سنگ خبر داد.

مهر در خبری نوشت: سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده بزرگ‌ترین محموله شیشه کشف شده در تهران در حال انجام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895839

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • پراید سرقتی در محور یزد - میبد  
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک