Web Analytics Made Easy - Statcounter

شركت خدمات ارتباطي رايتل، ۵۰ گيگابايت اينترنت همراه تحت عنوان طرح «هديه فرهيختگان» براي مشتركين خود در نظر گرفت.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی رایتل، فعال‌سازی و بهره‌مندی از اين طرح تا پايان سال ۹۹ امكان‌پذير است.

غير رايتلی‌ها برای فعال‌سازی اين بسته هدیه، لازم است ابتدا از طریق رایکد دریافتی، نسبت به ثبت‌نام و دریافت رایگان سیم‌کارت رایتل اقدام و سپس از طرح فرهيختگان برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتركين رايتل نيز مي‌توانند با وارد کردن کد ارغوان دریافتی از طریق پیامک، هدیه بسته مصرفی ۵۰ گیگابایتی یک‌ساله خود را فعال كنند.

پیش از این و هم‌زمان با آغاز بحران همه‌گیری ویروس کرونا در کشور، رایتل در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به رایگان کردن تماس‌های درون شبکه، جهت تسهیل روابط هم‌وطنان و لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی کرد.

جهت ثبت‌نام سیم‌کارت از طریق رایکد و فعال‌سازی بسته اینترنت هدیه، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر رایتل سیم کارت رایتل بسته هدیه رایتل لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به سمت دریاچه گفت: این مرحله از رهاسازی در مرحله نخست از سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی می شود.

مجید رستگاری افزود: در مرحله نخست ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در مرحله دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

رستگاری اظهار کرد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • مردمی سازی سلامت در مهریز