Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسن ونگر توضیح داده است که چگونه به مشکلات بین بازیکن و باشگاه، باید رسیدگی شود.

آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال عنوان کرد که باشگاه منچستر یونایتد برای رفع کردن مشکلات پل پوگبا باید بهتر عمل کند. هفته پیش بود که پوگبا به دلیل صحبت‌های مینو رایولا در کانون توجه قرار گرفت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرسن ونگر فرانسوی معتقد است که در این زمینه، مسئولان شیاطین سرخ باید قوی‌تر عمل کنند؛ زیرا پوگبا دوباره به باشگاه یوونتوس لینک شده و احتمال جدایی او زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونگر در این مورد گفت:

به نظر من در چنین مواقعی، باشگاه باید برای بازیکن توضیح دهد که مهم نیست چه برنامه‌ای برای آینده‌اش در سر دارد؛ همچنین باید توضیح دهد که علاقه و شغل او، انجام وظیفه در باشگاه فعلی است. بهترین راه برای پیشرفت در آینده، خوب بازی کردن در زمان حال است.

او ادامه داد:

سه شنبه شب، وقتی پوگبا مقابل لایپزیش به زمین آمد، متاسف شدم که چرا او از ابتدا در ترکیب منچستر یونایتد نبود؛ زیرا به محض ورودش، تاثیر مثبتی روی بازی داشت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،آقای حاج حسین منصوری به یاد همسر مرحومش  و قربانیان حوادث ترافیکی،  اقدام به زیرسازی برخی معابر زرند کرده است.
جاده کمربندی زرند رفسنجان،یکی از پرحادثه ترین جاده های زرند محسوب میشود که با این اقدام خیرخواهانه،برخی نقاط حادثه‌خیز آن برطرف میشود.
همچنین در  تصادفات پارسال حوزه زرند ۱۹۱۴ نفر مجروح  و ۲۶نفر نیز در این سوانح  کشته شدند.

دیگر خبرها

  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم