Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:26:07 GMT

نیازمند مشارکت شرکت عمران بهارستان هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۴۶۱۰

نیازمند مشارکت شرکت عمران بهارستان هستیم

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بهارستان گفت: اگر زمین‌های خوبی در اختیار ما قرار بگیرد می‌توانیم ۵ ناوگان را به سازمان حمل و نقل اضافه کنیم، حوزه حمل و نقل نیازمند مشارکت شرکت عمران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی محمدی امروز _ یکشنبه _۲۳ آذر ماه ۹۹ در نشست خبری اظهار کرد: در سازمان اتوبوسرانی بهارستان ۵۲ دستگاه وجود دارد که ۵۰ دستگاه در خطوط فعال است، اما متأسفانه این تعداد اتوبوس دچار فرسودگی بوده و بیش از ۱۰ سال است در چرخه ناوگان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهار خط از خطوط به اصفهان حرکت دارد، ادامه داد: برای افزایش تعداد اتوبوس‌ها ظرفیت‌های لازم وجود ندارد؛ در سال ۹۸ حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر تعداد مسافران جا به جا شده اند که با توجه به ویروس کرونا این آمار کاهش محسوسی داشته است و در آمد شهرداری کم شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بهارستان اضافه کرد: در تمام این سال‌ها تلاش کردیم سر فاصله اتوبوس‌ها را به بهترین شکل تنظیم کنیم، اما با توجه به مشکلات موجود از جمله فرسودگی ناوگان شاهد تأخیر رفت و آمد اتوبوس‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس با توجه به گرانی‌های موجود حدود سه میلیارد تومان قیمت دارد، افزود: جلسات متعددی برای افزایش تعداد اتوبوس‌ها داشته ایم و سعی می‌کنیم در سال آینده با همکاری شهرداری اتوبوس‌های جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی بهارستان شود.

محمدی با بیان اینکه دولت کمک‌هایی به سازمان حمل و نقل می‌کرده است، اما این حمایت در حال حاضر کم شده است، افزود: سعی داریم ۲۸ دستگاه را بازسازی کنیم تا شاهد شرایط بهتری باشیم و البته در حوزه نوسازی و بهسازی حمل و نقل نیازمند مشارکت شرکت عمران هستیم.

کد خبر 461272

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شرکت عمران بهارستان شهر جدید بهارستان حمل و نقل عمومي اتوبوسرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان حمل و نقل اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد

تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان از تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: در این طرح پروازهای باری برای صادرات و واردات کشور منظور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد قصابی اعلام کرد: برقراری پروازهای باری در فرودگاه پارس آباد نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و بخش خصوصی است و برای صادرات و واردات محصولات کشاورزی و سایر می تواند خدمات پروازی ارایه دهد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پارس آباد مغان مجهز به سیستم کمک ناوبری و روشنایی باند است و توانایی پذیرش پروازهای متعدد را دارد، افزود: امکان دایر شدن پروازهای بین المللی از این فرودگاه هست، اما نیازمند مصوبه دولت و همکاری شرکت های هواپیمایی کشور می باشد.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل عنوان کرد: دو پرواز ایران ایر روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر در فرودگاه پارس آباد برقرار است.

قصابی همچنین گفت: پرواز شماره ۳۴۳۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر امروز صبح در مسیر تهران به پارس آباد به علت مه آلود بودن فرودگاه پارس آباد نتوانست فرود بیاد و به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت، اما با مساعد شدن شرایط جوی پرواز فوق در فرودگاه پارس آباد بر زمین نشست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود