Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:37:47 GMT

مهار کامل آتش سوزی خط لوله نفت مارون

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۶۱۷۷

مهار کامل آتش سوزی خط لوله نفت مارون

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شعله‌های آتش حاصل از شکستگی خط انتقال نفت مارون که ظهر امروز به وقوع پیوست، با تلاش بی وقفه بیش از ۳۰ امدادگر آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های امدادی مهار شد.

هم اکنون مسیر خط انتقال نفت مارون از دهدز استان خوزستان مسدود شده است و ماشین آلات سنگین در حال بازگشایی مسیر منتهی به شکستگی لوله انتقال نفت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شکستگی خط انتقال نفت مارون در چهارمحال و بختیاری

ظهر امروز رانش کوه و برخورد یک تکه سنگ بزرگ به لوله انتقال نفت باعث شکسته شدن آن و جاری شدن نفت به سمت رودخانه سرخون و در نهایت آتش سوزی شد.

قرار گرفتن چهارمحال و بختیاری در مسیر خط انتقال نفت مارون به اصفهان، سال‌هاست که مردم منطقه میانکوه به ویژه شهر سرخون شهرستان اردل را با مشکلاتی روبرو کرده است.

خط لوله انتقال نفت مارون، نفت را از مناطق نفت خیز جنوب به پالایشگاه اصفهان منتقل می‌کند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خط انتقال نفت شکستگی لوله آتش سوزی شهرستان اردل خط انتقال نفت مارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا شهرستان نیشابور گفت:: با توجه به فرونشست طبیعی زمین و به دنبال آن شکستگی خط اصلی شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرک بسیج، بلافاصله تعمیر و مرمت آن در دستور کار قرار گرفت.

سعید همت آبادی افزود: عملیات ترمیم و رفع شکستگی این خط اصلی به همت نیرو‌های عملیاتی و اجرایی تعمیرات و حوادث در مدت ٢ ساعت با توجه حجم بالای مشترکان این منطقه و جلوگیری از قطع آب برطرف شد.

وی افزود: خط اصلی ۵۰۰ آزبست شبکه توزیع شهرک بسیج به عنوان یکی از منابع اصلی تامین کننده  آب آشامیدنی بیش از ٢٠ هزار خانوار شهر نیشابور با بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هزینه  برطرف شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم