Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان استاندار کردستان خواستار اطلاع رسانی دستگاه های ذیربط به مرزنشینان جهت اقدام آنها در خصوص فعالسازی کارت های مرزنشینی و استفاده از مزایای آن شد.

بهمن مرادنیا امروز (23آذر) در چهارمین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان، اظهار کرد: باید از مرزنشینان بخواهیم در خصوص فعالسازی کارت های مرزنشینی خود اقدام کنند و اجازه ندهیم حق مردم برای استفاده از این فرصت ضایع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن تاکید بر ضرورت از سرگیری فعالیت بازارچه های غیر رسمی سیرانبند بانه، خانم شیخان مریوان و مله خورد سروآباد، خاطرنشان کرد: بارچه های مرزی بسیار مهم است و سران سه قوه به دنبال رفع مشکل کولبری و ارتقاء معیشت مرزنشینان هستند. 

مرادنیا در ادامه این جلسه در خصوص اجرای پروژه ساماندهی مرز باشماق، تاخیر در اجرای این پروژه را غیرقابل قبول خواند و تاکید کرد: این پروژه باید در هفته آینده به پیمانکار تحویل داده شود. 

استاندار یادآور شد: دولت در این خصوص وعده داده و در سفر سال گذشته وزیر راه و شهرسازی به استان مقرر شد طرح ساماندهی مرز باشماق اجرایی شود لذا هیچ راهی جز اجرای طرح وجود ندارد. 

مرادنیا در خصوص دستور کار بهره برداری از انبارها و محدوده ترانشیپمنت پایانه مرزی باشماق، عملکرد شرکت انبارهای عمومی را قابل دفاع ندانست و از دستگاه های ذیربط خواست درخواست اتاق بازرگانی سنندج در خصوص واگذاری بهره برداری انبارها به این اتاق بررسی و در صورت نبود منع قانونی به آنها واگذار شود. 

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف پایانه صادراتی باشماق تا پایان هفته جاری شد و افزود: باید با اینگونه کوتاهی ها برخورد شود و فردی که موجب شده این طرح مهم 6 سال بلاتکلیف بماند باید جوابگو باشد و با او برخورد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود

محمد دهقان صبح امروز - چهارشنبه - در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود؛ فعلا در مورد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: در حال کار روی همه تحولات با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

دهقان با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران، افزود: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وی یادآورشد: رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بستر برخی از اقدامات ما بوده و مسیر خود را طی می‌کند. ما در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

دیگر خبرها

  • مرزنشینان آستارایی در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه