Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:25:55 GMT

مرغ در زنجان ارزان شد/ هر کیلو مرغ گرم ۲۰۴۰۰ تومان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۶۳۳۸

مرغ در زنجان ارزان شد/ هر کیلو مرغ گرم ۲۰۴۰۰ تومان

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صمت استان زنجان از کاهش قیمت مرغ نسبت به روزهای گذشته خبر داد و گفت: از امروز مرغ به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شده است و قرار است این روند ادامه داشته باشد. - اخبار استانها -

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به مشکلات و کمبود اخیر مرغ در بازار استان اشاره و اظهار داشت: متاسفانه در برخی از روزهای گذشته با کمبود مرغ مواجه شده بودیم و مرغ گرم در بازار به شکل محدود توزیع می‌شد؛ البته در همان روزها نیاز بازار را با توزیع مرغ منجمد رفع می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با تلاش‌هایی که با جهاد کشاورزی صورت گرفت موفق شدیم مشکل کمبود مرغ را در بازار استان حل کنیم به طوریکه در روزهای اخیر حتی بیشتر از نیاز بازار مرغ در مغازه‌ها توزیع شده است.

وی با اشاره به نحوه قیمت‌گذاری مرغ گرم کشتار روز، تصریح کرد: اجازه ندادیم قیمت مرغ در زنجان به بیشتر از 21 هزار و 500 تومان افزایش یابد و همچنان مرغ در زنجان نسبت به استان‌های همجوار بسیار ارزان‌ است. خوشبختانه امروز هم قیمت مرغ در زنجان با کاهش یک هزار تومانی مواجه شد به طوریکه امروز مرغ گرم با قیمت 20 هزار و 400 تومان در تمام مغازه‌های استان قابل خریداری بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه گفت: در روزهای آینده هم همانند امروز قرار است مرغ بیش از 53 تن در بازار عرضه شود که این میزان مازاد بر نیاز روزانه استان است.

کمبود مرغ در تهران به دلیل تصمیمات جزیره ای برخی استان هانوسانات عجیب قیمت مرغ در چهارمحال‌وبختیاری/ برخی مرغداران 100درصد نهاده را آزاد تهیه می‌کننداستاندار قزوین: قیمت مرغ از فردا 22 هزار تومان است

وی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه از امروز وضعیت بازار مرغ مناسب بوده و خوشبختانه قیمت‌های نجومی مرغ در دیگر استان‌ها نیز روند کاهشی به خود گرفته و در بازار زنجان هم تاثیر خود را به وجود آورده است. جوجه‌ریزی‌های مرغداران هم مرتب انجام شده و فعلا مشکل خاصی وجود ندارد. نظر بنده این است که اگر در سطح کشوری بحران کمبود مرغ به‌وجود نیاید قطعا در استان نیز کمبود مرغی نخواهیم داشت و مرغ با قیمت حدود 20 تا 21 هزار و 500 تومان تا مدت‌ها در استان عرضه شود.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرغ در زنجان کمبود مرغ استان ها قیمت مرغ مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳ تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۸.۸۰۰ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۴۴.۸۰۰ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، نارنگی ۲۰، کیوی ۷۹.۸۰۰ تا ۹۸، توت فرنگی ۱۶۰ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۲۴.۸۰۰ و پرتقال ۲۹.۸۰۰ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های نوبرانه هر نیم کیلو چاقاله بادام ۱۴۹ تا ۱۹۰ و گوجه سبز ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین هر کیلو گرم شلیل ۳۴۰ هزار تومان در میوه فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، طالبی ۲۷ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۲۲.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۹.۸۰۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید.

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۹.۸۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۲.۸۰۰، کاهو ۲۵، کدو ۲۲.۸۰۰، کرفس ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۶۸، خیار ۲۶.۸۰۰ تا ۲۹.۸۰۰، باقالی ۲۳، لیمو ترش ۵۹.۸۰۰ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۹.۸۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۲۶.۸۰۰ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۲ درصد و سبزیجات ۲۹ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۴ درصد، غلات ۱۲ درصد، مرغ ۸ درصد، تخم مرغ ۱۸ درصد، قند ۱۸ درصد، شکر ۲۴ درصد و حبوبات ۱۶ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

کد خبر 6086192 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کدام خودرو امروز ارزان شد؟
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟