Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@01:53:37 GMT

هلاکت ۴۲ داعشی در عملیات "السل الجارف" عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۶۴۱۱

هلاکت ۴۲ داعشی در عملیات 'السل الجارف' عراق

به گزارش روسیا الیوم، یحیی رسول، سخنگوی نیرو‌های مسلح عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های مبارزه با تروریسم در چارچوب عملیات "السیل الجارف" گروهان تروریستی موسوم به "دجله" وابسته به گروه تروریستی داعش در منطقه عین الجحش در جنوب موصل را پس از تلاش‌های اطلاعاتی دقیق دنبال کردند.

این بیانیه می‌افزاید: نیرو‌های شجاع مبارزه با تروریسم با عناصر تروریستی داعش طی دو روز متوالی درگیر شدند و آن‌ها را به عقب‌نشینی و بازگشت به تونل‌ها و غار‌هایی که از آن به‌عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند وادار کردند که پس از آن به این پناهگاه‌ها حمله کردند و درگیری‌ها به داخل تونل کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی رسول تصریح کرد: به‌دنبال این عملیات شجاعانه ۴۲ عنصر تروریستی داعش از جمله والی بخش دجله معروف به "براء" ومعاون او "ابو محمود" به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: "ابو سیاف" مسئول رسانه‌ای این گروهان داعش نیز به همراه معاون خود کشته شد و پس از اتمام عملیات مقادیر زیادی سلاح، تجهیزات متنوع و مبالغ مالی از محل اختفای آن‌ها ثبت و ضبط شد.

یحیی رسول گفت: این عملیات با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق و جنگنده‌های ائتلاف بین المللی انجام شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیدا شدن بقایای موشک‌های اسرائیلی در عراق

نیرو‌های اطلاعاتی حشدالشعبی بقایای یک موشک را در منطقه لطیفیه در حومه پایتخت بغداد پیدا کردند. به گفته رسانه‌های محلی این موشک اسرائیلی است.

به گزارش صابرین نیوز، نیرو‌های اطلاعاتی حشدالشعبی بقایای یک موشک را در منطقه لطیفیه در حومه پایتخت بغداد پیدا کردند. به گفته رسانه‌های محلی این موشک اسرائیلی است.

براساس اطلاعات منتشر شده، موشک بالستیک هواپرتاب خانواده اسپارو در سه نسخه در انواع کوتاه‌برد و میان‌برد قابلیت بکارگیری توسط جنگنده‌ها را داشته و سرجنگی می‌تواند با پروفایل قابل تنظیم (بالستیک یا به همراه مانور) پس از جدایش دوباره وارد جو شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده از بقایای بوستر‌های سقوط کرده در عراق، تاکنون حداقل دو بوستر از موشک‌های خانواده اسپارو مشاهده شده است.

tags # اسرائیل ، عراق سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (عکس) پیدا شدن بقایای موشک‌های اسرائیلی در عراق
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه