Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@23:05:35 GMT

لاکچری بازی پرسپولیسی ها در قطر + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۶۶۹۰

لاکچری بازی پرسپولیسی ها در قطر + تصاویر

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در هتل تورچ دوحه مستقر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد دوحه قطر شد.

برهمین اساس قرار است کاروان این تیم در هتل الشعله (ترچ) دوحه اقامت کند. تیم اولسان هیوندای کره جنوبی، رقیب سرخ پوشان در فینال هم در همین هتل اقامت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هتل پنج ستاره و فوق العاده مجهز در کنار ورزشگاه بین المللی خلیفه و کمپ اسپایر قرار دارد و به نظر می رسد سرخ پوشان از زمین های تمرینی این مرکز مدرن برای برگزاری تمرینات خود استفاده می کنند.

حضور همزمان دو تیم در یک هتل برای رعایت دقیق تر پروتکل های بهداشتی است. رستوران ها و سالن های بدنسازی پرسپولیس و اولسان هم مجزا از یکدیگر است.

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور تبریز به رغم جذب ستاره‌های نام‌دار و اسم و رسم‌دار نتوانست با سرمربی اسپانیایی خود انتظارات را برآورده کند.

مالک و مدیران باشگاه تراکتور پس از شکست سنگین ۴ بریک خانگی برابر ذوب آهن اصفهان، تصمیم خود برای قطع همکاری با پاکو خمس گرفتند. طرفین در نهایت بر سرفسخ قرارداد توافقی به توافق رسیدند تا داستان پاکو خمس اسپانیایی با تراکتور تبریز به رغم داشتن قرارداد سه ساله به پایان برسد.

پس از فسخ قرارداد سرمربی اسپانیایی با تراکتور، اخبار موثقی مبنی بر مذاکره باشگاه تبریزی با یحیی گل‌محمدی در رسانه‌ها منتشر شد. گل‌محمدی شاید بدش نمی‌آمد به تبریز برود، اما این قضیه منتفی شد و به سرانجامی نرسید، در صورتی که اگراو به تبریز می‌رفت، بدترین خبر ممکن برای سیامک نعمتی بود!

لطفا تعجب نکنید! سیامک نعمتی بعد از دو فصل پرفراز و نشیب، در پایان فصل گذشته بالاخره قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و از این تیم جدا شد. او بعد از سال‌ها حضور در این باشگاه و کسب ۱۲ جام، درحالی که دیگر در فهرست یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، جایی نداشت از این تیم جدا شد.

جدایی سیامک از پرسپولیس که به خواست یحیی انجام شد، واکنش سعید نعمتی، برادر سیامک را به همراه داشت. او در یک استوری تندوتیز به یحیی تاخت و به این مربی اتهام زد که، چون سیامک از نسل بازیکنان برانکو است جایی در برنامه‌های یحیی ندارد! برادر سیامک نعمتی گل‌محمدی را متهم به مخالفت با بازیکنان برانکو کرد و نوشت: من بهت تبریک می‌گم، چون تو هرجا بری بازی کنی به تیم ملی دعوت میشی. مهم اینه همه میدونن تو کی بودی و چیکار کردی. رو سیاهیش میمونه واسه یحیا جون لجبازه و اولین بارش نیست از این کارا می‌کنه و با بزرگترای تیمش لج می‌کنه، چون شما از نسل برانکو هستید و مردم اینو خوب میدونن که تو واسه پول نرفتی، چون عاشقی. زنده باد پرسپولیس کبیر (سیا برمی‌گرده).

همچنین همسر سیامک نعمتی هم به سرمربی سابق پرسپولیس طعنه زد. او تنها چند کلمه در استوری‌اش نوشت و هیچ نامی از یحیی به میان نیاورد، اما کلمه سنگینی را به کار برد و از واژه‌ای بهره برد که ریشه در باور‌های کهن مردم ایران دارد: «آه کشیدن»! او در استوری‌اش به نوعی آه کشید تا نشان دهد تا چه اندازه آرزومند و مشتاق دیدن وضعیت پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در بازی‌های پیش رو است ...!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم