Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم آنتورپ نتیجه دیداری خانگی از هفته شانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک را با دروازه‌بانی علیرضا بیرانوند واگذار کرد.

به گزارش تسنیم، امروز (یکشنبه) تیم آنتورپ از کلوب بروژ صدرنشین میزبانی کرد و 2 بر صفر شکست خورد.

کرپین دیاتا (2) و ماتس ریتس (49) گل‌های کلوب بروژ را در این بازی به ثمر رساندند. آنتورپ درحالی تن به شکست داد که از دقیقه 16 با اخراج جرمی گلین 10 نفره به بازی ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه هفتم آنتورپ در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک با وجود این شکست خانگی تغییری نکرد.

سرمربی آنتورپ: اشتباه کردم که بیرانوند را درون دروازه قرار دادم

ایوان لکو در پی شکست خانگی آنتورپ برابر کلوب بروژ با نتیجه 2 بر صفر در چارچوب هفته شانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک گفت: بیرانوند در شروع بازی مرتکب اشتباهی شد. قراردادن او درورن دروازه آنتورپ تصمیم بد من بود و همه دیدند چه اتفاقی رخ داد. همین است که می‌بینید. ما دو دروازه‌بان اول داریم. یکی از آنها (بوتز) بسیار خوب است. در این شرایط مبنا را بر این قرار داده بودیم که دومی بهتر است اما این‌گونه نبود. انتخاب بیرانوند برای دیدار امروز اشتباه من بود.

***

لیگ برتر اوکراین| پیروزی ارزشمند زوریا با گلزنی صیادمنش

در بازی پایانی امشب (یکشنبه) هفته سیزدهم لیگ برتر اوکراین تیم زوریا لوهانسک 2 بر صفر در زمین اولکساندریا پیروز شد. دمیترو (19) و اللهیار صیادمنش (5+90) برای زوریا گل زدند. این تیم از دقیقه 50 با اخراج کابایف 10 نفره به بازی ادامه داد.

اللهیار صیادمنش از دقیقه 54 به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب تیم زوریا قرار گرفت.

تیم زوریا با کسب این پیروزی خارج از خانه 20 امتیازی شد و در رده چهارم جدول لیگ برتر اوکراین جای گرفت.

***

ژوپیلر لیگ بلژیک| پیروزی خانگی خنت با صعود یک پله‌ای

در ادامه دیدارهای امشب (یکشنبه) هفته شانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک تیم خنت رودرروی استاندارد لیژ قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. فورتونا (27) و یارمچوک (86) گل‌های خنت را وارد دروازه حریف کردند. تک گل استاندارد لیژ در دقیقه 7 به دست آمد.

میلاد محمدی یکی از یازده بازیکن اصلی خنت در بازی امشب برابر استاندارد لیژ بود و در ثانیه‌های پایانی تعویض شد.

تیم خنت در جدول رده‌بندی ژووپیلر لیگ بلژیک تیم خنت با 25 امتیاز هشتم است.

***

چهارمین پیروزی متوالی قطر اس‌سی/ برتری الدحیل برابر العربی

در شب نخست دیدارهای هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم قطر اس‌سی 3 بر یک از سد السیلیه گذشت. آنتونی اوکپوتو (11 و 15) و یوسف بلایلی (88) سه گل قطر اس‌سی را به ثمر رساندند. گل السیلیه هم در دقیقه 45 حاصل شد.

علی کریمی در ترکیب اصلی تیم قطر اس‌سی برابر السیلیه بازی کرد.

در دیگر دیدار امشب تیم الدحیل با 2 گل العربی را از پیش‌رو برداشت. جونیور برزیلی زننده 2 گل الدحیل در دقایق 32 و 79 بود.

رامین رضاییان به عنوان بازیکن تعویضی الدحیل از دقیقه 75 وارد میدان شد. مهرداد محمدی و مهدی ترابی در ترکیب اصلی العربی به میدان رفتند اما به ترتیب در دقایق 46 و 75 تعویض شدند.

در جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر تیم‌های قطر اس‌سی و الدحیل با امتیاز مشابه 15 امتیاز چهارم و پنجم هستند. العربی 6 امتیازی هم رتبه دهم جدول را در اختیار دارد.

***

درخشش انصاری فرد در یونان با زدن ۲ گل

در ادامه دیدارهای هفته لیگ برتر یونان چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها آ.ا.ک آتن یونان توانست ۴ بر ۳ آپولون را شکست دهد.

کریم انصاری فرد مهاجم تیم فوتبال ایران توانست ۲ بار برای تیمش گلزنی کند. این بازیکن در دقایق ۶ و ۲۶ برای تیمش گلزنی کرد که گل دوم او از پشت محوطه جریمه به زیبایی وارد دروازه حریف شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بازی‌های فوتبال یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

منبع: انتخاب

tags # فوتبال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • نتایج بازی‌های فوتبال دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • طعنه اخباری به مربیان لالیگایی لیگ برتر
  • نتایج بازی‌های فوتبال یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • برتری روستوف در حضور لژیونر ایرانی/ محمدی محبی مصدوم شد
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • (عکس) بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته (عکس)