Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم بسکتبال نبوغ اراک که در چند سال اخیر حضور شایسته در مسابقات دسته اول بسکتبال کشور داشته، امسال هم در بین تیم‌های حاضر در این لیگ خواهد بود تا برای صعود به لیگ برتر به مصافت سایر رقبا برود.

وی افزود: رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۳۹ تیم از جمعه ۵ دی ماه به صورت متمرکز به میزبانی عقاب تهران در دو گروه شمال و جنوب کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی بیان کرد: نبوع اراک تنها نماینده استان مرکزی در گروه «ب» منطقه شمال، با تیم‌های عقاب تهران، در فلک گیلان، خانه بسکتبال صومعه سرا، دانش فراز البرز و مه هام تهران هم گروه است. در روز نخست مسابقات عصر جمعه ۵ دی ماه، مه هام تهران با خانه بسکتبال صعومه سرا، عقاب تهران با دانش فراز البرز و نبوغ اراک با درفک گیلان در مقابل هم قرار می‌گیرند.

دبیر هیأت بسکتبال استان مرکزی خاطر نشان کرد: نماینده اراک نیز در دومین و سومین دیدار خود مقابل عقاب تهران و مه هام تهران صف آرایی خواهد کرد. مسابقات مرحله گروهی، دهم دی ماه به پایان می‌رسد تا تیم‌های برتر راهی مرحله دوم (پلی‌آف) شوند.

عبدالهی گفت: پیام خوشدونی، محمد زارعی، واحد نادری، عماد الدین عبدالهی، عباس آقا باقری، سعید مهدیار، فرشاد غلامی، محمدرضا حسنی، یزدان خسروانی، امیررضا هداوند، مهدی منصور، افشین اژدرلو و حسین غلام نژاد به عنوان بازیکن، پوریا تاجیک (سرمربی)، عابد مرادی (مربی)، علی عزیزی (سرپرست)، حجت الله خلیلی (بدنساز) و محسن اکبری (آنالیزور) ترکیب تیم و کادر فنی تیم بسکتبال نبوغ اراک، تنها نماینده استان مرکزی در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5095227

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول بسکتبال نبوغ اراک اراک ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی شیوع کرونا گرگان شهرکرد کرمانشاه شهرستان کرج محدودیت های کرونایی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا عقاب تهران نبوغ اراک دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور

آینده‌سازان تهران با کسب سومین پیروزی در مرحله‌ نیمه‌نهایی لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال، جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشور را به ارمغان آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال کشور با برگزاری دو دیدار دنبال شد که آینده‌‌سازان تهران در سالن ورزشی نیاوران با برتری 78_ 74، موفق شد برای سومین بار در رویایی با نماینده‌ استان کرمان به برتری دست پیدا کند.

آینده‌سازان تهران با سرمربیگری حسن نگهداری از مربیان سازنده و موفق بسکتبال کشور در سری نیمه نهایی با برتری سه بر یک در مقابل گل‌گهر سیرجان با صعود به فینال این دوره از رقابت‌ها، به عنوان اولین تیم به لیک برتر فصل بعد راه‌ یافت.

با راهیابی آینده سازان به لیگ برتر بسکتبال کشور، برای فصل بعد سه تیم مهرام، طبیعت و آینده سازان از استان تهران در لیگ برتر حضور خواهند داشت .

مهگل البرز مقابل مهمان خود گلنور اصفهان 68_63 شکست خورد تا سری نیمه نهایی بین این دو تیم به تساوی 2-2 برسد. برنده‌ بازی پنجم در اصفهان، فینالیست می‌شود و به عنوان دومین تیم، جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال ایران را بدست خواهد آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد