Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار مشهدمقدس در مورد آخرین وضعیت احداث پردیس تئاتر مشهدمقدس توضیحاتی داد.

به گزارش قدس آنلاین، خلیل‌الله کاظمی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پردیس تائتر مشهد از روند مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: طی برنامه زمان بندی فاز اول این پروژه باید تا ۲۳۰ روز دیگر به پایان برسد.

وی اضافه کرد: هرچند از هفته گذشته موج سرما مشهد را فرا گرفت و بارش‌های گاه و بی‌گاه باران و برف سبب اختلال در فعالیت‌های عمرانی پروژه‌های شهری شده اما بیشتر پروژه‌ها به ویژه پروژه پردیس تئاتر از روند خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمهیدات لازم جهت جلوگیری از یخ زدگی بتن از جمله گرم کردن دیوارهای بتنی توسط بخاری و پوشاندن آن‌ها با پلاستیک انجام شده است.

معاون شهردار مشهدمقدس ادامه داد: ‌سالن بزرگ پردیس تئاتر قابلیت گنجایش ۷۰۰ نفر تماشاگر را در خود خواهد داشت ضمن اینکه سه سالن بلک باکس برای اجرای تئاترهای هم‌زمان و اجرای برنامه‌های آموزشی و همچنین فضاهایی همچون کتابخانه، موزه و نگارخانه برای این مجموعه پیش بینی شده است.

کاظمی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد پردیس تئاتر شهر در تابستان ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پردیس تئاتر شهر پردیس تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در آینده نزدیک بیان کرد: تمامی مراحل ساخت راه‌آهن رشت - بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی و امنیت ریل‌ها و واگن‌ها راستی آزمایی شده و آماده بهره‌برداری است.

اسدالله عباسی بعد از ظهر امروز، ۲۵ فروردین ماه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت احداث راه‌آهن رشت - بندرکاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی، با بیان اینکه دولت سیزدهم صادق الوعد بوده و به تعهدات خود در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی و زیرساختی عمل می‌کند، گفت: وعده داده بودیم که پروژه هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار و راه‌آهن رشت - بندرکاسپین را قبل از پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسانیم که خوشبختانه آزادراه منجیل - رودبار در هفته آخر اسفند و با تاکید رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به هدف خود از بازدید راه‌آهن رشت - بندرکاسپین بیان کرد: قبل از پایان سال هم بازدیدی از این راه‌آهن داشته و گزارشاتی را خدمت رئیس جمهور ارسال کرده ایم و امروز هم آمده ایم تا در جریان آخرین وضعیت تکمیل این پروژه ملی قرار گرفته و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف کنیم.

استاندار گیلان از تکمیل راه‌آهن رشت - بندرکاسپین خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در گیلان و با پیگیری‌های انجام شده، فاز نخست این راه‌آهن آماده بهره‌برداری بوده و فاز دوم آن که شامل افزایش ظرفیت بارگیری و تعداد واگن می‌باشد نیز به زودی تکمیل می‌شود.

عباسی با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در آینده نزدیک بیان کرد: تمامی مراحل ساخت راه‌آهن رشت - بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی و امنیت ریل‌ها و واگن‌ها راستی آزمایی شده و آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: این پروژه مهم که نقش بسزایی در توسعه گیلان و تبادلات تجاری ایران اسلامی دارد در سفر آیت الله دکتر رئیسی به گیلان افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه هدف بعدی دولت سیزدهم افتتاح راه‌آهن رشت - آستارا است، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه راه آهن رشت - آستارا به افزایش ترانزیت کالا به کشورهای حاشیه خزر و عضو اتحادیه جهانی شانگهای و اوراسیا کمک می‌کند؛ از این رو دولت در تلاش است این پروژه با کمترین خسارت به اراضی کشاورزی و عرصه‌های در اختیار مردم انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • امیدواریم فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره‌برداری برسد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری مرحله نخست راه آهن رشت - بندر کاسپین به زودی
  • بهره برداری مرحله نخست راه آهن رشت - بندرکاسپین به زودی