Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@18:10:52 GMT

قنادی ها هم در گروه شغلی یک قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۱۸۵۵۶

طبق اعلام اتاق اصناف صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی دراولویت گروه شغلی یک قرار گرفت و فعالان صنف مذکور مشروط بر عدم پذیرش حضوری مشتری در محل می توانند همچون مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی آماده و بیرون بر در مناطق قرمز نیز فعالیت کنند.

سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام این خبر، گفت که در پی رایزنی های صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی در اولویت گروه شغلی یک قرار گرفته و مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش تر هم چهار رسته شامل «تامین کنندگان مواد شیمیایی جهت عرضه مواد ضد عفونی و نیاز کارخانجات دارویی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و صنایع مختلف»، «عرضه کنندگان ابزار و یراق مشتمل بر تامین کنندگان مواد و مصالح ایزوگام، قطعات پمب و ابزار مورد نیاز صنایع»، «فروشندگان و عرضه کنندگان قطعات و لوازم یدکی کشاورزی» و «مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و دامداری» به گروه شغلی یک اضافه شده بود.
سایر صنوف گروه شغلی یک نیز شامل فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها و سبزی فروشی ها، میادین میوه و تره بار؛ مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته. ؛ مراکز تولید و عرضه فرآورده های لبنی و نانوایی(تولید فراورده های نانوایی)؛ داروخانه ها، مراکز و فروشگاه های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی؛ مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون بر؛ خدمات اپراتورهای ارتباطی، خدمات الکترونیک، شرکت های خدمات اینترنتی اعم از تامین کنندگان اینترنت، فروشگاه های اینترنتی و شرکت های خدمات مبتنی بر اینترنت؛ تعمیرگاه های انواع خودرو و لوازم خانگی، الکتریکی و الکترونیکی؛ فروشگاه های انواع قطعات و لوازم یدکی؛ فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات؛ کارگاه های صنعتی(مانند جوشکاری و تراشکاری و مشابه آن)؛ چاپخانه؛ خشکشویی؛ سازندگان و فروشندگان عینک است.

برچسب ها: اتاق اصناف ، قنادی ، محدودیت‌های کرونایی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000L43

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اتاق اصناف قنادی محدودیت های کرونایی گروه شغلی یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست ازسوم اردیبهشت و آغاز  هفته زمین پاک، درفروشگاه های زنجیره ای ممنوع شده است.

خبرنگار ما سری به بازار زده  تا ضمن بررسی روند اجرای این طرح  درفروشگاه ها ،نظرمردم را هم جویا شود.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان