Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، صدیقه قدم مدیرعامل خانه مطبوعات استان سمنان گفت: با توجه به درخواست اعضای خانه مطبوعات استان در هشتمین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات استان مقرر شد دوره آموزشی روزنامه نگاری بحران پس از فراخوان عمومی در پنجم دی ماه آینده برگزار شود.

او با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای برگزاری این دوره آموزشی گفت: افرادی که آزمون این دوره را با موفقیت به پایان برسانند گواهی شرکت در دوره را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل خانه مطبوعات استان سمنان در ادامه مالیات وضع شده بر عملکرد مالی این خانه را دغدغه‌ای مهم ذکر کرد که سرعت خدمت رسانی آن را تحت تاثیر قرار داده است.

قدم افزود: امید است با پیگیری خانه مطبوعات کشور و همکاری مسئولان استان این مشکل برطرف شود.

او گفت: شایسته است با اعمال معافیت‌های مالیاتی کمک شود تا اندک کمک‌های مالی جمع‌آوری شده برای ارتقای سطح خدمات رسانی به خبرنگاران استان را به بهترین شکل هزینه کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان سمنان همچنین حضور حداکثری اعضای خانه مطبوعات استان در انتخابات تغییر و اصلاح اساسنامه را ضروری دانست و گفت: این انتخابات به زودی برگزار می‌شود و مشارکت حداکثری اعضا می‌تواند کمک شایانی به تصویب این تغییرات داشته باشد.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه مطبوعات انتخابات خانه مطبوعات استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص در سال گذشته ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ی اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.


حسن کامرانی فرد افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند که در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام