Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین برنامه روستاگردی مسئولان صومعه‌سرا د روستای سیاه‌درویشان انجام شد که هر دستگاه یک ماه فرصت دارد تا مصوبات روستا گردی را اجرا کند.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا، مائده فلاحتکارضیابری: فرماندار، بخشدار مرکزی، روسای ادارات آبفای روستایی، جهادکشاورزی، راهداری و دیگر مسئولان شهرستان صومعه‌سرا در نهمین برنامه روستاگردی با حضور در روستای سیاه‌درویشان ضمن بازدید از این روستا از نزدیک با مردم دیدار و به گفت وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازدید یک روزه مسئولان به بازدید از وضعیت جاده و رودخانه پرداختند و در ادامه پای دردو  دل مردم این روستا نشستند.

 

یکی از ساکنین این روستا اظهار کرد: عمده‌ترین مشکل روستای ما در وهله نخست لایروبی رودخانه و جلوگیری از سیلاب و سپس آسفالت کردن کوچه‌های این روستا است.

 

یکی دیگر از ساکنین این روستا با اشاره به حجم مشکلات روستا گفت: انتظار داریم مسئولان با حضورشان مشکلات جاده‌ای، آب و زمین‌های کشاورزی ما را رفع کنند تا بتوانیم در روستاها بیشتر ماندگار شویم.

 

 

«سید جلال سید محمدی» درجمع‌بندی برنامه روستاگردی در روستای سیاه درویشان بخش تولمات اظهار کرد: اهداف برنامه روستاگردی، طرح موضوعات و مشکلات توسط مسئولان محلی و مردم است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی  نیز به وعده‌ای که می دهند عمل کنند افزود: هر دستگاه یک ماه فرصت دارد تا مصوبات روستا گردی را اجرا کند.
 


وی با بیان اینکه تحقق مصوبات طرح روستا گردی و اجرای آن در اولویت دستگاه های اجرایی قرار گیرد گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید دستگاه‌ها زمان پاسخگویی به مردم را کوتاه کنند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه تسریع در روند پاسخ به استعلامات و نظریه‌های کارشناسی مورد تاکید ما است تصریح کرد: نباید مردم را به خاطر یک نظریه کارشناسی مدتها منتظر بگذاریم، بروکراسی اداری سنتی مردم را خسته کرده است.

 

 

فرماندار صومعه‌سرا اظهار کرد: روش‌های سنتی و قدیمی در پاسخ به مطالبات مردم حذف و از شیوه‌های جدید و بروز استفاده شود، تا مردم بیش از این اذیت نشوند.

 

وی افزود: منابع طبیعی و بنیاد مسکن از جمله دستگاه‌هایی هستند که بیشترین مراجعات مردمی را در زمینه دریافت نظریات کارشناسی دارند، که در این راستا باید تلاش شود تا در کوتاه‌‎ترین زمان جواب مراجعات داده شود.

 

گفتنی است، پوشش و تقویت آنتن دهی تلفن، تجهیز و تقویت  شبکه برق، شن‌ریزی کوچه‌ها و معابر عمومی، روکش آسفالت خیابان‌های اصلی، اجرای کاداس لایروبی رودخانه روستای سیاه درویشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: روستاگردی بررسی مشکلات روستا سیاه درویشان برنامه روستاگردی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مصوبات مهم سفر رئیس‌جممهور به این استان اجرایی نشده‌است، تأکید کرد: ویژه‌دیدن لرستان محقق نشده‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز، در جلسۀ تکریم و معارفه استاندار لرستان گفت: پذیرش مسئولیت در نگاه اسلام سخت‌گیرانه است و هر مسئول باید پاسخ‌گوی اقدامات خود باشد.

او با بیان اینکه لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان، منابع طبیعی و خدادادی و نیروهای انسانی متعهد به‌علت برخی دلایل درونی و بیرونی در محرومیت به‌سر می‌برد، اضافه کرد: این استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وضعیت این استان امروز همانند یک بیمار است که نیاز به درمان دارد، یادآور شد: ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا وضعیت اشتغال در لرستان بهبود یابد.

شاهرخی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به لرستان در آذرماه 1400 متذّکر شد: آیت‌الله رئیسی در این سفر گفت که ما اشتغال این استان را با نگاه ویژه دنبال می‌کنیم، اما این ویژه‌بودن طبق مشاهدات میدانی ما محقق نشده‌است.

او با تأکید به وجود 35هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان، بیان کرد: ما این صنایع راکد را از بس تکرار کرده‌ایم که دیگر مشمئزکننده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با ذکر اینکه احداث سد گاوشمار معطل مادۀ 23 است، خاطرنشان کرد: استاندار باید ماه‌ها تلاش کند تا ثابت کند که مسیر راه‌آهن دورود به خرم‌آباد جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است.

شاهرخی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در سفر به لرستان گفته بود که صدای قطار باید در این استان شنیده شود، اما تلاش مسئولان باید برای مقدمات اجرای این مصوبات باید همچنان به نتیجه نرسد.

او با بیان اینکه عدم اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به نارضایتی مردم منجر می‌شود، اضافه کرد: استاندار جدید باید این مشکلات را با همکاری وسیع رفع کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید به ناتمام‌بودن هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو و پادگان 07، اعلام کرد: اگر این پروژه‌ها به بهره‌برداری نرسد ممکن است بار دیگر شاهد تودیع و معارفۀ استاندار دیگری باشیم.

شاهرخی گفت: اگر علل بیرونی عقب‌ماندگی لرستان رفع شود ما نیز علل درونی را برطرف می‌کنیم و انتظار داریم که نگاه دولت به این استان تغییر یابد.

او با اشاره به فرسودگی صنایع در لرستان، تأکید کرد: عده‌ای برای ایجاد صنایع در این استان وام به یورو و دلار دریافت کردند، اما این پروژه‌ها را نیمه‌تمام رها کردند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • خداکند سیل نیایدچون مسئولان استان هنوز مطالعه نکرده اند
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی