Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، از توزیع بیش از ۷۸۵ هزار تن سیمان رایگان از سوی این بنیاد برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید محمد اتابک با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به سیاست حمایتی بنیاد مستضعفان برای کمک‌رسانی به بازسازی مناطق سیل‌زده، زلزله‌زده و آسیب دیده در حوادث طبیعی، بنیاد مستضعفان تا امروز بیش از ۷۸۵ هزار تن سیمان، برای بازسازی این مناطق آسیب دیده، به صورت رایگان اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان افزود: طبق آخرین گزارش ها، بنیاد مستضعفان بیش از ۴۷۰ هزار تن سیمان را برای بازسازی مناطق سیل زده در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، مازندران، لرستان و سایر استان‌هایی که درگیر سیل شده بودند اختصاص داده است.

وی ادامه داد: همچنین، بیش از ۳۱۵ هزار تن سیمان رایگان از سوی بنیاد مستضعفان، به مناطق آسیب دیده از زلزله در سراسر کشور اختصاص یافته است.

به گفته اتابک، سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی این مناطق در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته تا در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله توزیع شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیمان رایگان بنیاد مستضعفان زلزله مسکن مناطق آسیب دیده بنیاد مستضعفان بازسازی مناطق هزار تن سیمان برای بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۱۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی در سراسر استان هرمزگان از غروب امروز سه شنبه ۲۸ فروردین تشدید و تا فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از مردم استان بر لزوم رعایت نکات ایمنی و احتیاطی تاکید کرد و افزود: با توجه به همکاری خوب مردم، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات رسان شاهد مخاطره جدی بر اثر فعالیت این سامانه در سطح استان نبودیم.

حسن زاده گفت: انسداد موقت مسیرهای روستایی رفع شده یا درحال بازگشایی همزمان با فروکش شدن جریان آبنما هاست همچنین آسیب ۱۴ پایه‌ی برق فشار ضعیف و ۱۰۰ پایه‌ی فشار متوسط رفع و تا ساعاتی دیگر برق ۳۰ روستا وارد مدار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از ترمیم فیبر نوری رودان نیز خبر داده و گفت: آب‌گرفتگی شدیدی در معابر و مناظر گزارش نشده و شاهد دفع مناسب روان‌آب‌ها به ویژه در جزیره کیش با بیشترین حجم بارندگی هستیم.

حسن زاده در خصوص اسکان اضطراری نیز اشاره داشت: سالن‌های ورزشی، مدارس و سالن‌های ادارات آماده شده به ویژه در جزایر و تاکنون بیش از ۴۰ مسافر در قشم اسکان یافته‌اند.

وی بر اثر این سامانه احتمال آب‌گرفتگی معابر به صورت گسترده، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، اختلال جدی در سفرهای بین شهری و شهری، اختلال در فعالیت‌های عمرانی و باغی و زراعی احتمال خسارت به برخی زیرساخت‌ها احتمال تخریب تأسیسات و سازه‌های واقع شده در حریم و بستر رودخانه‌ها، تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر طوفان لحظه‌ای و اختلال در سفرهای هوایی و دریایی وجود دارد.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در تمامی مناطق استان در آمادگی کامل هستند و با سرعت نسبت به رفع آسیب‌ها اقدام می‌کنند و لازم است همچنان مردم استان از تردد غیر ضروری در سطح شهر و مسیرهای برون شهری خودداری نموده و از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

مطابق هشدارهای دریایی اداره‌کل هواشناسی استان و بررسی خروجی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، از ساعات اولیه امروز شاهد شرایط ناپایدار جوی و دریایی در سطح استان بودیم و بر همین اساس هشدار هواشناسی و دریایی هنوز سطح قرمز اعلام شده است.

کد خبر 6080040

دیگر خبرها

  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • حفظ شاهکارهای هنری به لطف علم و فناوری
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • سیلاب‌های افغانستان جان ۳۳ نفر را گرفت
  • وقوع سیلاب در پنجشیر و ارزگان
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟