Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر عامل شرکت شاهد اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با مشارکت شرکت شاهد در قالب طرح اقدام ملی برای ایثارگران استان احداث می‌شود که در حال حاضر زمین در اختیار تیم فنی و اجرایی این شرکت قرار گرفته و مراحل مطالعات را برای مسکن جانبازان و ایثارگران در استان آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد، ۸۰۰ واحد در شهرستان اردبیل و مابقی در شهرستان‌های استان احداث خواهد شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: طبق توافقات انجام شده و تعهدات شرکت عملیات اجرایی اولین مسکن در دهه فجر سال‌جاری آغاز می‌شود.

وی تشریح کرد: اقدامات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی نمین در حال اجرا بوده و طبق تعهدات شرکت شاهد، فاز اول آن تا نیمه خرداد سال آینده افتتاح می‌گردد و استان نیز در این زمینه تعهدات زیرساختی از جمله جاده دسترسی دارد که در حال حاضر مراحل پایانی را طی می‌کند.

بهنام‌جو ادامه داد: همچنین بخشی از گازرسانی، برق‌رسانی و تامین آب منطقه نیز انجام شده که قبل از پایان سال اقدامات زیرساختی انتقال این خدمات تکمیل می‌شود.

ارسلان فتحی‌پور، مدیر عامل شرکت شاهد نیز اظهار کرد: بازدیدهای لازم از محل پروژه مسکن ایثارگران استان انجام گرفته و مقرر شد تا ۲۲ بهمن طراحی و نقشه‌ها انجام و عملیات نیز آغاز شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: سایت اداری و گمرک تا پایان خرداد ماه به پایانت می‌رسد و در فاز اول ۴۰۰ هکتار فنس‌کشی خواهد شد.

-انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مسکن اردبیل مشارکت اکبر بهنام جو استاندار اردبیل شرکت شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل که پس از طی مراحلی به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید، بخش عمده مشکلات شهری را برطرف خواهد کرد.
وی افزود: با اجرای طرح تفصیلی اردبیل که در قالب پهنه‌بندی و با احصای کمبودها و معضلات شهری تهیه شده، ضمن رفع کاستی‌های طرح قبلی نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نظر به استانداردهای کشوری دارد.
شهردار اردبیل، جبران کمبودهای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر را از محورهای اصلی طرح تفصیلی جدید عنوان کرد و افزود: اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در این طرح موجب نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف خواهد شد و شهروندان به‌زودی شاهد اثرهای مثبت آن خواهند بود.
صفری اضافه کرد: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌ شهر اردبیل نیز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با ساماندهی آنها توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شان کلانشهر اردبیل را شاهد خواهیم شد.
طرح تفصیلی اردبیل شهریور سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۱ سال از سوی شورای اسلامی این شهر مصوب و در مهرماه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده بود.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان