Web Analytics Made Easy - Statcounter

با درخواست فدراسیون جهانی قایقرانی مربیانی از کشورهای چین، فرانسه و اسلواکی به دوره مربیگری آنلاین اسلالوم اضافه شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، دوره‌های مربیگری آنلاین رشته‌های کانوئینگ از 22 آذرماه به میزبانی فدراسیون قایقرانی با همکاری فدراسیون جهانی کانوئینگ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از استقبال چشم‌گیر علاقه‌مندان داخلی و بین‌المللی، این بار فدراسیون جهانی درخواست کرد، با توجه به سطح علمی بالای دوره‌ها و علاقه‌مندی شرکت کنندگان مربیانی از چین، فرانسه و اسلواکی به دوره اسلالوم اضافه شوند.

فدراسیون قایقرانی نیز علیرغم ظرفیت محدود دوره‌ها، این درخواست را پذیرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دوره‌های آموزش آنلاین قایقرانی که با حمایت فدراسیون‌های جهانی برگزار می‌شود، مورد استقبال مربیان و علاقه‌مندان قایقرانی در کشورهای مختلف قرار گرفته و هر دوره نسبت ادوار قبل با استقبال بیشتری رو به رو می‌شود.

پیش از این دوره مربیگری اسلالوم با حضور 28 مربی داخلی و مربیانی از ترکیه، قزاقستان، سنگاپور، فیلیپین و استرالیا برگزار می‌شد.

در ادامه دوره‌های مربیگری آنلاین کانوئینگ، دوره مربیگری کانواسپرینت تحت نظر مدرس فدراسیون جهانی کانوئینگ از فردا به میزبانی فدراسیون قایقرانی آغاز می‌شود و کمیته آموزش فدراسیون با توجه به ظرفیت محدود دوره‌ها درگیر گزینش نفرات شرکت‌کننده در دوره است.

آغاز اردوی تیم‌های ملی قایقرانی از هفته آینده/ نفرات دعوت شده مشخص شدند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روئینگ قایقرانی روئینگ قایقرانی فدراسیون قایقرانی فدراسیون جهانی دوره مربیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بی‌ سابقه یک سازه مرموز در نزدیکی دو گورستان در فرانسه

باستان‌شناسان در اکتشافی بی‌سابقه یک سازه مرموز مدورِ پاپیونی‌شکل را در نزدیکی دو گورستان واقع در فرانسه کشف کردند.

به گزارش ایسنا، باستان‌شناسان یک بنای غیرمعمول به شکل نعل اسب را به همراه مجموعه‌ای از سلاح‌ها و زیورآلات متعلق به دوره‌های مختلف تاریخ، در محوطه‌ای در فرانسه کشف کردند.

«لایوساینس» نوشت، این محوطه باستان‌شناسی که در «مرلینز»، منطقه‌ای در شرق فرانسه واقع شده است،‌ یک سازه عظیم پاپیونی‌شکل را در خود جای داده که قطر بخش مرکزی آن به ۱۱ متر می‌رسد. در یک سمتِ این سازه مدور، یک سازه هشت‌متری نعلی‌شکل و در سمت دیگر یک سازه به شکل دسته کوزه قرار دارد.

محققان از این اکتشاف به عنوان کشفی «بی‌سابقه»‌ یاد کرده‌اند؛ چراکه هیچ سازه مشابهی تا کنون کشف نشده است.

باستان‌شناسان با توجه به تعداد زیاد اشیاء تاریخی که در این مکان کشف شده است، از جمله یک بسته حاوی هفت سر پیکان از جنس سنگ چخماق، دو بازوبند محافظ که توسط کمانداران استفاده می‌شد، یک فندک سنگ چخماق و یک خنجر از آلیاژ مس، تشخیص دادند که این محوطه در دوره‌های زمانی مختلف تاریخ مورد استفاده قرار گرفته است.

برای مثال، اشیاء جنس سنگ چخماق که در نزدیکی خندق کشف شدند، که احتمالا به دوره نوسنگی مربوط هستند و این درحالی است که رد سلاح‌ها به تمدنی می‌رسد که قدمت آن به ۴۵۰۰ سال قبل بازمی‌گردد.

از دیگر سازه‌های یافت‌شده در این مکان می‌توان به چندین چاه اشاره کرد که گمان می‌رود به عصر برنز مربوط باشند و همچنین یک گورستان با پنج محوطه مدور کشف شده است.

باستان‌شناسان بر اساس پنج سنجاق آلیاژ مس، یک گردنبند با مهره‌های کهربایی و خرده‌های سفالی که در آنجا پراکنده شده بودند، تشخیص دادند قدمت این قسمت از محوطه بین ۱۵۰۰ تا ۱۳۰۰ قبل از میلاد است.

در نهایت، باستان‌شناسان بقایای یک گورستان عصر آهن را به همراه مجموعه‌ای از دستبند و حلقه‌ کشف کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)
  • کشف بی‌ سابقه یک سازه مرموز در نزدیکی دو گورستان در فرانسه
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت