Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین افتتاح طرح تجهیز ۵۸ پژوهش سرای دانش آموزی صبح دوشنبه ۲۴ آذر ماه ۹۹ با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پژوهش سرای فارابی واقع در آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران برگزار شد. برچسب ها: تجهیز مدارس ، سورنا ستاری ، وزیر آموزش و پرورش ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/000L4M

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تجهیز مدارس سورنا ستاری وزیر آموزش و پرورش بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم

علی یزدی،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قم گفت:با افتتاح مجموعه ورزشی  و زمین چمن مصنوعی فوتبال مرحوم حسین مهجوری در بلوار شهید خداکرم قم، ۵ هزار متر مربعی، علاوه بر امکان دسترسی دانش آموزان پسر به زمین چمن مصنوعی استاندارد و با کیفیت در ناحیه سه آموزش و پرورش، زمینه حضور دختران دو و میدانی کار قمی برای تمرینات آماده سازی هم فراهم شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: برای ساخت و تجهیز این مجموعه ورزشی، ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و سهم مالیات نوسازی مدارس هزینه شده است.

وی افزود: برای تکمیل و در نظر گرفتن ورزش‌های دیگر در این مجموعه ورزشی ۷ میلیارد تومان دیگر نیاز است که انتظار می‌رود مسئولان استان در تامین این میزان اعتبار تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی
  • افتتاح مجموعه ورزشی مرحوم مهجوری در قم
  • تاکید آیت الله محامی بر جذب امکانات دولتی در ساخت‌ و ساز مدارس سیستان و بلوچستان
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی
  • مسابقه دانش‌آموزی مسطورا تا پایان فروردین تمدید شد/شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز اصفهانی