Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه گروه همیار زنان سرپرست خانوار با مساعدت و نظارت اداره بهزیستی در شهرستان ملارد مشغول فعالیت میباشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ داود خادم رئیس این اداره ضمن تاکید بر اهمیت بازتوانی مددجویان گفت: در حال حاضر سه گروه همیار متشکل از زنان سرپرست خانوار دارای پرونده در معاونت اجتماعی این اداره در شهرستان ملارد مشغول فعالیت میباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سه گروه در غالب : کارگاه خیاطی، سالن پیرایش بانوان  و کارگاه تولید صابون با جمعیتی حدود 10 نفر از زنان سرپرست خانوار از سال 92 تاکنون با حمایت سازمان بهزیستی آغاز بکار کرده اند.

خادم گفت: سازمان بهزیستی  در جهت توانمند سازی و گسترش رفاه در افراد تحت پوشش خود، توجه ویژه ای را به امر مشارکت و اشتغال زنان خصوصاً زنان سرپرست خانوار که از عمده ترین اقشار در معرض آسیب می باشند معطوف داشته است.

خادم ضمن تاکید بر تشکیل گروه های همیار بعنوان یکی از راه های موفقیت آمیز استقلال مددجویان و بازتوانی آنها گفت: گروههای فعال در این شهرستان با تکیه بر حمایت های مالی و روحی سازمان و همچنین صداقت ، همدلی و پشتکار اعضای گروه تاکنون توانسته اند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند.

وی در پایان افزود: فراهم نمودن شرایط مالی و حمایت های دیگر از جانب سازمان در جهت توانمند سازی جامعه هدف علاوه بر استقلال این افراد،  نقش بسیار پر رنگی در بهبود شرایط اجتماعی، افزایش سطح درآمد اعضا و ارتقاء سطح کیفیت زندگی خانواده ها  داشته و میتواند موجب ارتقاء دانش و آگاهی افراد برای شناخت بهتر مشکلات خود و مشارکت در حل آن ها  و در نتیجه کاهش آسیبهای اجتماعی که از اهداف مهم سازمان بهزیستی هست شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار اداره بهزیستی ملارد زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل استاندارد استان مرکزی به منظور تبریک موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی هم‌ترازی مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران، افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی به لحاظ اعمال نظارت، با محدودیت‌هایی مواجه هستند که انتظار می‌رود سازمان ملی استاندارد به این موضوع توجهی نداشته باشد و در انجام وظایف محوله از هیچ کوششی دریغ نکند.

استاندار مرکزی، سازمان ملی استاندارد را از مهمترین سازمان‌های تنظیم گر کشور بیان کرد و گفت: نظارت سازمان ملی استاندارد ایران باید حداکثری باشد تا شرایط بهتری برای زندگی مردم فراهم شود.

وی گفت: بخشی از زندگی شهروندان به شکلی به موضوع استاندارد گره خورده است.

استاندار مرکزی با تقدیر از زحمات کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در دوره مدیریت اسلام پناه، ریاست سازمان ملی استاندارد ایران، موفقیت‌های زیادی کسب شده همچنین مشکلات متعددی در سطح ملی و بین المللی در این حوزه رفع شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: حجم کار عقب افتاده از دولت‌های گذشته به گونه‌ای است که با افزایش ساعات شبانه روز، نمی‌توان کارهای زمین مانده را جبران کرد.

مخلص الائمه اظهار کرد: حق کارکنان سازمان ملی استاندارد و برخی از سازمان‌های مشابه اینکه مسئولیت‌های بسیاری بر عهده دارند، در گذشته به خوبی ادا نشده است که می‌طلبد از طریق تعامل و هم افزایی با دیگر قوا، کمبودها و ابزارهای این ارگان سازمان تأمین شود.

مخلص الائمه تصریح کرد: مشکلات اداره کل استاندارد استان مرکزی مانند کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6082066

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد