Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومی مگاموتور، مدیرعامل مگاموتور ضمن بیان این مطلب، گفت: با مدیریت بهینه منابع داخلی و تلاش کارکنان مگاموتور، تولید انواع محصولات در مدت سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت و توانستیم با افزایش حدود ۱۳ هزار دستگاه در تمامی خطوط تولیدی، نسبت به تولیدات سال گذشته در سال جهش تولید عملکرد موفقی را به ثبت برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس شهریاری افزود: در شرایطی که بحران اقتصادی جهانی منجر به رسوب مشکلات ناشی از تحریم‌ها در بخش تولیدی کشور شده، مگاموتور توانست با پیروی از برنامه‌های بلند مدت گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تولید پایدار، شاهد رشد مثبت ۵ درصدی در تولید محصولات خود باشد.

شهریاری یادآور شد که از ابتدای مرداد سال جاری، تولید پراید در گروه خودروسازی سایپا متوقف شده و افزایش در تولیدات موتور شرکت مگاموتور مختص محصولاتی مانند تیبا، ساینا و کوییک بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: روند افزایشی تولید در شرکت مگاموتور در سال "جهش تولید" با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری بیماری کرونا با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد محقق شد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سایپا سایپا واکسن کرونا قیمت خودرو انتخابات 1400 رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کشاورزان فاروجی از کشت نشایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ یکی از روش‌های نوین در تغییر الگوی کشت برای بهره‌وری بیشتر کشت نشایی است که این طرح هم چند سالیست که در شهرستان در حال اجراست.
کارگاه آموزشی توسعه کشت محصولات نشایی سبزی و صیفی جات با هدف انتقال آخرین یافته‌های علمی در کشت نشایی محصولات سبزی و صیفی در محل مزرعه سبز خرم شهرستان فاروج برگزار شد.
با توجه به کاهش بارش‌هاو احتمال سرمازدگی بهاره مزارع تولید نشا مکانیزه در محیط گلخانه به دلیل کاهش مصرف آب و زودرس شدن محصول و امکان انتخاب گیاه سالم برای کاشت و کاهش مصرف بذر و افزایش عملکرد در واحد سطح و یکنواختی مزرعه و کاهش دوره کشت رو به افزایش است.
نشا‌های تولیدی در این گلخانه علاوه بر تامین نیاز کشاورزان شهرستان به شهر‌ها و استان‌های همجوار هم ارسال می‌شود.
روزانه بیش از ۶۰۰ هزار کشت نشای گوجه فرنگی در این گلخانه تولید می‌شود.
تولید نشا گیاهان صیفی در محیط گلخانه و نشاکاری علاوه بر افزایش بهره وری بهینه از منابع تولید به ویژه آب، خاک و نهاده‌های کشاورزی باعث کاهش هزینه‌های تولید، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش بازارپسندی محصول و امکان صادرات می‌شود.
خراسان شمالی با سطح زیر کشت ۶۰۰۰ هکتار سبزی و صیفی سالانه حدود بیش از ۲۰۰ هزار تن محصولات سبزی و صیفی را تولید می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • استقبال کشاورزان فاروجی از کشت نشایی
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد