Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفاری از آغاز طرح زمستانی پلیس راه گیلان با مشارکت سایر دستگاه‌ها خبر داد و گفت: برای کاهش حوادث جاده‌ای در روزهای برفی زمستان امسال، تردد در گردنه‌های برف‌گیر گیلان بدون زنجیرچرخ ممنوع است.

«جاور صفاری» با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس در راستای ایمنی راه‌های مواصلاتی از 20 آذر آغاز شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: تردد وسائط نقلیه در گردنه‌های برف‌گیر گیلان بدون داشتن زنجیرچرخ ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان اجرای رزمایش طرح زمستانی پلیس با حضور فرمانده انتظامی استان و مشارکت گروه‌های امدادی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: یکی از وظایفی که پلیس راه گیلان در خلال اجرای طرح زمستانی بر عهده دارد تسهیل در عبور و مرور و کنترل در تردد وسائط نقلیه در معابر برون‌شهری به ویژه گردنه‌های برفگیر استان گیلان است. 

 

صفاری مدیریت حوادث ترافیکی استان گیلان با همکاری سازمان‌ها و گروه‌های امدادی را دیگر وظیفه پلیس راه در خلال اجرای طرح زمستانی اعلام کرد و افزود: امسال با شناسایی نقاط ضعف و قوت و آسیب‌شناسی برف سال گذشته و قبل از شروع طرح زمستانی اقدمات خوبی را با کمک دستگاه‌های مسئول انجام دادیم.

 

وی یکی از این اقدامات را برگزاری جلساتی مشترک با مدیران کل راهداری و رؤسای پلیس راه استان‌های اردبیل و قزوین خواند و اذعان کرد: این جلسات برای مدیریت در تردد وسائط نقلیه در طرح زمستانی پلیس راه برگزار شد از طرفی کنترل جدی تجهیزات ایمنی راه‌ها به ویژه زنجیر چرخ در دستور کار پلیس راه گیلان قرار دارد.

 

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس در طول سه ماه پیش رو در 6 گردنه برفگیر استان حضور مستمر دارد اذعان کرد: کمک به در راه ماندگان با همکاری هلال‌احمر و رسیدگی سریع به تصادفات و بازگشایی محور هم یکی از نکات اصلی اجرای طرح زمستانی پلیس راه است که با حساسیت دنبال می‌شود.

 

صفاری استفاده مؤثر از سامانه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری را از دیگر بخش‌های طرح زمستانی پلیس راه خواند و یادآور شد: پیگیری و آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز هم در دستور کار قرار دارد زیرا یکی از اهداف اصلی اجرای طرح زمستانی پلیس راه، به حداقل ممکن رساندن حوادث جاده‌ای محسوب می‌شود.

 

وی تجهیز 27 راهدارخانه ثابت در طرح زمستانی پلیس راه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان را هم مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: بر اساس آسیب‌شناسی که امسال انجام دادیم 6 راهدارخانه سیار هم با کمک اداره کل راهداری گیلان در نقاط برف‌گیر استان و کانون‌های بحران‌زا استقرار پیدا می‌کند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح زمستانی پلیس گردنه های برف گیر پلیس گیلان طرح زمستانی پلیس راه اجرای طرح زمستانی گردنه های برف برف گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این سانحه تصادف مقارن ساعت ۳:۳۰ صبح ۲ کیلومتر پایین‌تر از روستای حیران و در حوزه استحفاظی گیلان اتفاق افتاد.
به گفته قویدل مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل دراین حادثه پنج نفر کشته و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

نیرو‌های امدادی هلال احمر اردبیل بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند و به کمک نیرو‌های امدادی گیلان پس از سه ساعت تلاش سرنشینان گرفتار شده را از اتوبوس بیرون کشیدند  و ۱۱ نفر را به مراکز درمانی اردبیل اعزام و ۷ مجروح هم به مرکز درمانی آستارا منتقل کردند. این اتوبوس از تبریز عازم رشت بود.

علت وقوع این حادثه هنوز اعلام نشده و کارشناسان پلیس راه گیلان دلیل آن را بررسی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در رشت
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • تجهیز ۸ هکتار کشاورزی بهشهر به سامانه نوین آبیاری
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری