Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:35:51 GMT

جاعل اسناد دولتی در استان مازندران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۲۱۱۳

جاعل اسناد دولتی در استان مازندران دستگیر شد

گروه استان‌ها - با دستور مقام قضایی بخش خرم آباد مازندران و با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) جاعل اسناد دولتی شناسایی و بازداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، در پی رصد اطلاعاتی این فرد و وصول گزارش به مرجع قضایی مبنی بر  جعل اسناد ادارات دولتی دستور دستگیری وی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از تحقیقات مقدماتی از متهم مشخص شد که وی با جعل اسناد دولتی از جمله فرمانداری، جهاد کشاورزی و بخشداری، مبادرت به صدور پروانه ساختمانی و تنظیم نامه‌های اداری مربوط به ساخت و ساز و واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی می‌کرد.

در زمان و محل دستگیری از متهم علاوه بر اسناد و مدارک جعل شده مبلغ 5 میلیارد ریال وجه نقد نیز کشف و ضبط شد.

3 نامه وزارت جهاد کشاورزی برای ترخیص نهاده‌های تولید علوفه ‌نتیجه نداد/ سکوت بانک مرکزی و وزارت صمت +اسناد"انکار هویت" در دفاتر اسناد رسمی غیرممکن شد/ تطبیق "اثرانگشت" با کارت هوشمند ملیمسیر جعل هویت در دفاتر اسناد رسمی مسدود شد

در این رابطه علاوه بر این فرد، یک کارمند بخشداری خرم آباد نیز به اتهام مشارکت دستگیر شده و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی سایر افراد این باند در ادارات دولتی در حال انجام است ضمن اینکه دو متهم دستگیر شده پس از تحقیقات مقدماتی و تفهیم اتهام با قرار متناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارق تلفن همراه، منازل سازمانی، زورگیر و توقیف موتورسیکلت قاچاق از جمله این مأموریت‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه سارق به عنف تلفن همراه یک شهروند سمنانی در پارک سوکان این شهر به دام پلیس افتاد، افزود: تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد این دو متهم با سلاح سرد به سمت شاکی حمله ور شده و تلفن همراه او را به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال سرقت کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق منازل مسکونی یکی از دستگاه‌های دولتی سمنان شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: متهم به انجام سه فقره سرقت منازل مسکونی و ادارات دولتی اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارقی در شاهرود با تهدید سلاح سرد از راننده آژانس سرقت کرده بود، دستگیر شد، تصریح کرد: پلیس ظرف ۴۸ ساعت توانست سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه تلفن همراه مسروقه و سلاح سرد کشف کند.

وی ضمن بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در شهرستان گرمسار توقیف و فرد مختلف به مراجع قانونی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6086100

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • امضای اسناد رسمی بین ایران پاکستان در حوزه‌های مختلف
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!