Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:51:29 GMT

دستگیری جاعل اسناد دولتی در بخش خرم‌آباد مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۲۲۹۲

دستگیری جاعل اسناد دولتی در بخش خرم‌آباد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، در پی رصد اطلاعاتی این فرد و وصول گزارش به مرجع قضایی مبنی بر  جعل اسناد ادارات دولتی دستور دستگیری وی صادر شد.

در همین راستا، پس از تحقیقات مقدماتی از متهم مشخص گردید که وی با جعل اسناد دولتی از جمله فرمانداری، جهاد کشاورزی و بخشداری، مبادرت به صدور پروانه ساختمانی و تنظیم نامه‌های اداری مربوط به ساخت و ساز و واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در زمان و محل دستگیری از متهم علاوه بر اسناد و مدارک جعل شده مبلغ 5 میلیارد ریال وجه نقد نیز کشف و ضبط شد.

در این رابطه علاوه بر این فرد، یک کارمند بخشداری خرم آباد نیز به اتهام مشارکت دستگیر شده و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی سایر افراد این باند در ادارات دولتی در حال انجام است ضمن اینکه دو متهم دستگیر شده پس از تحقیقات مقدماتی و تفهیم اتهام با قرار متناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری جاعل مازندران اسناد دولتی اسناد و مدارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد

سردار یحیی الهی اظهار کرد: درپی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با تهیه قولنامه صوری و فروش مال غیر، مبلغی را از او کلاهبرداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد، فرد کلاهبردار با تنظیم قولنامه صوری و فروش یک واحد آپارتمان به شاکی که متعلق به فرد دیگری بوده، شش میلیارد ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

وی بیان کرد: مأموران متهم را در عملیاتی شناسایی و دستگیر کردند. در تحقیقات انجام‌شده، متهم به بزه ارتکابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او افزود: مردم قبل از انجام هرگونه معامله، از دفاتر مشاوره املاک اطمینان یابند و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد