Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه رمز گریه‌های سردار زارعی این بود که آینده برجام را می‌دید، گفت: گریه سردار زارعی باید بعنوان یک سمبل در ادبیات سیاسی کشور بازشناسی و تعریف شود.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور صبح امروز(دوشنبه) در آیین گرامیداشت مجازی سردار دکتر علی اصغر زارعی جانشین فقید سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه سردار زارعی در دوران نمایندگی در مجلس شورای اسلامی با دو موضوع در اذهان مردم ماندگار شد، گفت: اولین موضوع برخورد با رشوه دهنده‌ای بود که در دوران دولت نهم برای رای آقای کردان به دنبال خریدن نمایندگان مجلس بود و مرحوم زارعی سیلی محکمی به آن فرد رشوه‌دهنده زدند و نشان داد پاسداری فقط به لباس نیست و به عقیده و باور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شاید گریه‌های آن مرد برای دلار ۳۰ هزارتومانی بود!

وی افزود: در ماجرای برجام هم تمام مردم ایران اشک و گریه او را که از تعصب و غیرت ایرانی-اسلامی او بود را دیدند، راز گریه زارعی این بود که او گریه می کرد برای اینکه صداقت را در برخی از دوستانش نمی دید. رمز گریه او این بود که آینده برجام را می دید آینده ای که شاید با بصیرت سیاسی می توانست تصور کند و نتایج امروز برجام را ببیند.

سردار جلالی ادامه داد: مرحوم زارعی اعتماد و باور به دشمن در چرخه‌های سیاسی را تحمل نمی کرد و وقتی می دید برخی دولتمردان به امضای دشمنان اعتماد دارند، گریه می کرد. این گریه یک انقلابی است. گریه ای که می شناخت و می‌دانست که چه اتفاقی قرار است بیافتد و منافع ملی قربانی منافع جناحی می شود. گریه سردار زارعی باید بعنوان یک سمبل در ادبیات سیاسی کشور بازشناسی و تعریف شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به حضور هشت ساله مرحوم زارعی در مجلس شورای اسلامی و ۴ سال حضور وی بعنوان جانشین سازمان پدافند غیرعامل، گفت: شهید زارعی ۱۲ سال از سپاه دور بود اما وقتی با او برخورد می کردید تمام خصلت های یک پاسدار را داشت. شاید برخی افراد که از پاسداری دور می شوند، تغییر کنند و رفتارشان تغییر کند، اما زارعی یک پاسدار نمونه بود و با اینکه ۱۲ سال از نظر عضویت از سپاه دور بود، اما همه آن ویژگی هایی که یک پاسدار در سال ۵۸ داشت را او کماکان داشت.

وی گفت: ایثارگری و اخلاص او به گونه ای بود که احساس می کردی حداکثر اخلاص ممکن را دارد و حتی اگر متوجه می‌شد جایی اشتباه کرده می گفت من اشتباه کردم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده برجام مجلس شورای اسلامی سردار جلالی پدافند غیرعامل سردار غلامرضا جلالی علی اصغر زارعی سازمان پدافند غیرعامل کشور سازمان پدافندغیرعامل مجلس مشرق سپاه سازمان پدافند غیرعامل سردار زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از گریه و زاری حواله‌داران پژو پارس به خاطر افزایش قیمت شدید آن

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898061

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم
  • ببینید | تصاویری از گریه و زاری حواله‌داران پژو پارس به خاطر افزایش قیمت شدید آن