Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت کُره‌ای با اشاره به اتفاقات رخ داده برای پرسپولیس در راه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، غیبت عیسی آل کثیر در دیدار نهایی را خبر خوبی برای تیم اولسان دانست.

 تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی روز گذشته موفق شد تیم ویسل کوبه ژاپن را با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد و به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار فینال روز شنبه آینده در ورزشگاه الجنوب بین اولسان و پرسپولیس ایران برگزار می‌شود.

سایت«naver» کره جنوبی گزارشی درباره نحوه فینالیست شدن پرسپولیس با محور محرومیت عیسی آل کثیر منتشر کرده است که به خاطر آنچه که کنفدراسیون آسیا رفتار «تبعیض نژادی» عنوان کرد، از فینال لیگ قهرمانان محروم شد.

این سایت نوشت: «انتظار نمی‌رود آل کثیر مهاجم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان بازی کند. این یک خبر خوب برای تیم اولسان، حریف پرسپولیس در فینال است.»

سایت کُره ای با اشاره به سفر پرسپولیس به کشور قطر در ادامه گزارش خود آورد:

«پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل محمدی تنها باشگاهی بود که از سپتامبر تا اکتبر در لیگ قهرمانان آسیا از منطقه غرب باقی ماند. پرسپولیس بعد از نبردی سخت در مرحله نیمه نهایی مقابل النصر عربستان و تساوی در وقت قانونی، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد و به عنوان نخستین تیم به فینال صعود کرد.

پرسپولیس بعد از تیم پاس که در سال ۱۹۹۳ از ایران قهرمان آسیا شد، انگیزه فوق العاده‌ای دارد که در ۲۷ سال گذشته به عنوان یک تیم ایرانی به قوی‌ترین تیم آسیا تبدیل شود. با این حال این تیم از نظر قدرت هجومی، مشکلاتی دارد.

عیسی آل کثیر ۳۰ ساله تمام دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در لیگ ایران بازی کرده است. او تا حدودی بازیکن ناشناخته‌ای است و بازی ملی ندارد اما در لیگ قهرمانان آسیا فرق داشت. او به عنوان بازیکنی در نظر گرفته می‌شود که بیشترین سهم را در صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان داشته است.

وی در دقیقه ۴۳ نیمه دوم بازی با السد در مرحله یک هشتم یک گل دراماتیک به ثمر رساند و باعث شد پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی برسد. در مرحله یک چهارم هم مقابل پاختاکور تاشکند پرسپولیس را به نیمه نهایی رساند. او در این مسابقات ۶ بازی انجام داد و چهار گل به ثمر رساند که بالاترین تعداد گل در پرسپولیس است. با این حال این بازیکن نمی‌تواند در دیدار با اولسان بازی کند.

دلیل این محرومیت، رفتار نژادپرستانه است. آل کثیر در دیدار با پاختاکور نمایش قهرمانانه‌ای داشت و بعد از گلزنی، با قرار دادن دو دست کنار چشمانش شادی کرد. به نظر می‌رسد آل کثیر بارها در لیگ ایران این کار را انجام داده بود اما او به دلیل یک رفتار نژادپرستانه مورد انتقاد قرار گرفت. در تاریخ ۳ اکتبر، کنفدراسیون فوتبال آسیا آل کثیر را ۶ ماه تعلیق و ۱۰ هزار دلار جریمه کرد. او به شدت جریمه شد و برای همین نمی‌تواند در فینال برابر اولسان بازی کند.

خلأ آل کثیر به احتمال زیاد برای پرسپولیس دردناک است. پرسپولیس ابتدا تا حدود زیادی به قدرت گلزنی علی علیپور مهاجم ۲۵ ساله خود متکی بود. اما انتقال این بازیکن به باشگاه ماریتیمو پرتغال شکافی را در بخش تهاجمی این تیم ایجاد کرد و در نتیجه عیسی آل کثیر که در تیم صنعت نفت بود، جایگزین شد.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در حالی در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دوی تیم اماراتی به پایان رسیده بود. تلاش الهلال برای جبران آن نتیجه کافی نبود و اگرجه دو بر یک در بازی امشب پیروز شد، اما در مجموع دو مسابقه با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در ثانیه ۴۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۱۲، اما اریک کار را برای العین به تساوی کشاند و شوتش با عبور از بین پا‌های نوس درون دروازه یاسین بونو رفت. البته اریک تنها چند دقیقه پس از این گل مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

بازی هجومی الهلال در دقیقه ۵۱ یک گل دیگر برایشان به همراه داشت و شوت زمینی سالم الدوساری وارد دروازه خالد عیسی شد.  

در ادامه الهلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش خالد عیسی یکی از پس از دیگری از بین رفت. العین هم دو بار موفق به گلزنی شد که هر دو بار گل آنها مردود اعلام شد.

در نهایت الهلال در شبی که برخی ستارگانش مثل نیمار و میتروویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از رسیدن به فینال بازماند و العین پس از حذف النصر، دیگر تیم متمول عربستان را هم در راه رسیدن به فینال حذف کرد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

حریف العین در فینال، فردا شب در دیدار تیم‌های یوکوهامای ژاپن و اولسان کره جنوبی مشخص می‌شود. دیدار رفت را اولسان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین