Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، متین بهزادی دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در مسابقات شهرستانی تولید محتوای آموزشی الکترونیکی، رتبه نخست این شهرستان را کسب کرد.

مدارس سما، واحدهای آموزشی تحت امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی هستند که با استفاده از فضا و امکانات استاندارد دانشگاهی در بخش غیردولتی، فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد محقق‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در گفتگو با خبرنگار آنا عنوان کرد: مسابقات تولید محتوای آموزش ریاضی، آذر امسال به همت آموزش و پرورش استان خوزستان و شهرستان امیدیه برگزار شد که متین بهزادی از دبیرستان پسرانه سمای این واحد دانشگاهی با کسب رتبه نخست شهرستان، مجوز ورود به مرحله استانی را به‌دست آورد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه، دارای سه باب مدرسه در مقاطع ابتدایی و دبیرستان است که زیرنظر آموزشکده سما به فعالیت مشغولند و هرسال می‌کوشند، بهترین امکانات و نیروی انسانی مجرب و ممتاز را برای ارائه خدمات شایسته و برجسته به شهروندان ارائه کنند.

دانش‌آموز متین بهزادی که زیر نظر دبیر خود جواد بخرد در بخش آموزش تقسیم کسرها در قالب داستان به همکلاسی‌های خود شرکت کرده بود، هدف از این اقدام را افزایش علاقه‌مندی میان دانش‌آموزان به تسهیل امر یادگیری مفاهیم ریاضی عنوان کرد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1084046 برچسب‌ها مدارس سما تولید محتوا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مدارس سما تولید محتوا دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم