Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: دنبال این هستیم شعبه ای از آکادمی استقلال را در شهرهای دور افتاده راه اندازی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فریادشیران درباره انتخاب خود به عنوان سرپرست آکادمی باشگاه استقلال اظهار داشت: به عنوان مدیر آکادمی انتخاب شدم و برای این سمت حکم قطعی گرفتم. سرپرست نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی هم که کار خود را شروع کردم از سرپرست باشگاه، اعضای هیأت مدیره که به من اعتماد کردند تشکر کردم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان زیادی را از رده‌های پایه به تیم بزرگسالان انتقال بدهیم تا هزینه سرسام‌آور جذب بازیکنان داخلی برای باشگاه کمتر شود.

وی افزود: برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود را به باشگاه استقلال ارائه دادم و کار را به شکل جدی پیگیری می‌ کنیم. بازیکنان مستعد و خوبی در آکادمی داریم و امیدوارم بتوانیم به کمک کادرفنی و مربیان خوب رده‌های پایه وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهیم. از زمان مرحوم دانایی فر آکادمی باشگاه استقلال سال ها فعال بوده و زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده است.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال اضافه کرد: پس از انتخابم با گودرز حبیبی، حسن روشن، علیرضا منصوریان، اصغر حاجیلو، صادق ورمرزیار، رضا رجبی، رضا صادق‌پور، محمد مؤمنی و سعید مراغه‌چیان که قبل از حضورم در این آکادمی زحمت کشیدند، تماس گرفته و از تک تک آنها رخصت گرفتم. ان شالله بتوانم در مدت فعالیتم به تمام تیم‌ها به ویژه تیم‌ بزرگسال بازیکن انتقال بدهیم.

فریادشیران درباره اینکه تأخیر در صدور حکم وی به دلیل اختلاف بین سرپرست و هیأت مدیره باشگاه بوده، توضیح داد: هیچ اختلافی وجود نداشت. همان روزی که خدمت مددی و اعضای هیأت مدیره بودم، حکم خود را گرفته و از همان زمان کار خود را شروع کردم. روزی که به دفتر باشگاه رفتم علی جباری و محمد نوری به همراه هیأت مدیره در باشگاه بودند و اختلافی هم نیست. شاید از جای دیگری دوست دارند اختلاف بیندازند که از آن اطلاعی ندارم. در گروهی واتس آپی با حضور خبرگان و پیشکسوتان فوتبال ایران و استقلال که در دوره بازیگری و مربیگری خود زحمات زیادی کشیده اند، هستم و از همه آنها رخصت و اجازه گرفتم.

وی تصریح کرد: دوره‌ای در سال 88 زمان مدیریت واعظ آشتیانی در آکادمی استقلال فعالیت می‌کردم. در آن زمان مسعود معینی مدیر آکادمی بود و من معاون و مدیر تیم‌های پایه بودم. در آن مقطع خیلی خوب کار کردیم و نفراتی مثل توحید غلامی، یعقوب کریمی، صادق بارانی و ایمان صادقی را به تیم‌های دیگر انتقال دادیم. اگر تمام باشگاه‌ها به تیم‌های پایه کمک کنند، با توجه به اینکه ساختار هر تیمی را همین تیم‌ها تشکیل می‌دهند دچار مشکل نمی‌شوند.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال ادامه داد: در دوران مدیریت‌های قبلی ورزشگاه امام رضا(ع) که 10 هزار نفری است در اختیار باشگاه قرار گرفت. زمین چمن مناسب و فضای خیلی خوبی در این ورزشگاه وجود دارد. کار خود را انجام می‌دهیم و ان شالله بتوانیم ضمن کمک به تیم بزرگسالان بازیکنان خود را در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید ارتقا بدهیم. مدارک بازیکنان را به زودی تشکیل می‌دهیم. می‌ خواهیم شرایطی ایجاد کنیم تا افرادی که قبل از این برای تأسیس مدارس فوتبال و تیم های پایه مجوز گرفته‌اند، بار دیگر مراجعه کرده و در شرایط خاص مجوز کسب کنند.

فریادشیران در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی اضافه کرد: دنبال این هستیم در شهرهایی که شرایط سخت و امکانات کمی دارند مثل زاهدان و سایر شهرهای دورافتاده شعبه ای از آکادمی را راه‌اندازی کنیم. استقلال متعلق به ایران است و امیدواریم در تمام شهرها و استان ها بتوانیم شعبه‌ای راه اندازیم. این موضوع را هم نمی‌توانم به تنهایی انجام دهم بلکه باید با دوستان این بار سنگین را به مقصد برسانیم.

وی درباره اینکه جدایی احتمالی احمد مددی در باشگاه استقلال خللی در برنامه‌هایش ایجاد نمی‌کند گفت: در ورزش هیچ‌کس ثبات ندارد. تا زمانی که هستیم کار می‌کنیم. از اختلاف ها اطلاعی ندارم. فضایی هم که وجود دارد این است مددی با اعضای هیأت مدیره کارهای زیادی انجام داده. قرارداد وینفرد شفر، جباروف، میلیچ، دیاباته، باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، انتخاب کارگزار خیلی قوی با نظارت کل کشور و حراست ورزش و جوانان به مدت سه سال با شرایط مالی خوب جزو مشکلاتی بوده که مددی حل کرده. ورزشگاه نفت تهرانسر دراختیار باشگاه استقلال و تیم بزرگسال قرار گرفته است.

مدیرآکادمی باشگاه استقلال ادامه داد: خودم نفتی هستم و در آکادمی و تیم بزرگسالان نفت تهران سرمربی و مربی بودم. فکر نمی‌کنم چنین ورزشگاهی را در تهران داشته باشیم. 2 زمین با چمن طبیعی، سالن بدنسازی، اتاق پزشک، خوابگاه، پارکینگ اختصاصی در این مجموعه وجود دارد و مشکلی نداریم. نمی‌دانم اختلاف را چگونه تعبیر می‌کنید اما چنین موضوعی را ندیدم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا تیم‌های پایه نتیجه بگیرند.

وی گفت: کادر فنی محمود فکری و پرویز مظلومی زحمت می‌کشند. تا زمانی که تیم جا بیفتد و شرایط فنی خوبی پیدا کند زمان می‌برد و کسب این نتایج هم طبیعی است اکنون هم با مددی جلسه داریم. قرار است با 6 بازیکن جوانان و 4 بازیکن امید قرارداد حرفه‌ای بسته شود تا آنها به تیم بزرگسال برسند. سبحان خاقانی که روز گذشته مقابل شهر خودرو اولین گل استقلال را به ثمر رساند، بازیکن امید ما است و تلاش می‌کنیم بازیکنان بیشتری را به فکری و کادرفنی و بزرگسال انتقال بدهیم تا از وجود آنها استفاده کنیم. از هواداران هم می‌خواهم ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آکادمی باشگاه استقلال تیم های پایه تیم بزرگسال مدیر آکادمی هیأت مدیره تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم با سرمربی برزیلی قهرمان لیگ برتر می‌شود...

طرفداری| پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد سرخ‌پوشان با اوسمار ویرا هم قهرمان خواهند شد.

علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:

پرسپولیس با بازی‌هایی که انجام می‌دهد و روندی که در پیش گرفته، قهرمان می‌شود.چند ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت:

بارها گفته‌ام که بیانیه‌نویسی اشتباه است. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد. اینطور نباید باشد که ما ببازیم یک اطلاعیه بدهیم یا اگر آنها شکست خوردند بیانیه بدهند.

پروین یادآور شد:

تمام تمرکز پرسپولیس باید روی ۷ بازی باقی مانده باشد و صحبت‌هایی که کدام بازیکن می‌ماند یا می‌رود نباید مطرح شود. فصل که تمام شد هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را دوست داشته باشد، می‌آید و قرارداد امضا می‌کند. هر بازیکنی دوست ندارد در تیم بماند، باید با او خداحافظی کرد. به زور نمی‌شود بازیکنی را نگه داشت.

سرمربس اسبق پرسپولیس، تاکید کرد:

اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد، حتی اگر تیم دیگری پول بیشتری به او بدهد، تیمش را نمی‌فروشد. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم آن بازیکن برود. معتقدم جای بازیکن پولکی در تیم ما نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی
  • خودشیفته‌ها برای رسیدن به هدفشان دیگران را فدا می‌کنند!
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس