Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم مس رفسنجان گفت: با تیم‌هایی که هزینه‌های زیادی کرده‌اند و شرایط خاصی دارند، قابل مقایسه نیستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی سرآسیایی در خصوص حضور در کادرفنی تیم فوتبال مس رفسنجان و اینکه اولین روز حضورش با اولین برد این تیم در لیگ برتر مصادف شد، گفت: باعث افتخار است که خدمت تیم، باشگاه با کلاس مس و مردم خوب رفسنجان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف خدا بود. من فقط حضور داشتم و واقعا از فضای داخل و بیرون تیم لذت بردم. شرایط خیلی خوبی از نظر کیفیت فنی بازیکنان و مسائل روانی در تیم بود. از جلسات فنی خیلی مدرن که برای خودم یک کلاس خیلی خوب بود، واقعا استفاده کردم و نکات خیلی خوبی داشت.

سرآسیایی در مورد اینکه مقابل نفت مسجد سلیمان روی نیمکت حضور نداشت، گفت: حقیقتا قراردادم روز بازی ثبت شد و به همین خاطر کارت بازی من صادر نشد. از کنار تماشا می‌کردم و واقعا لذت می‌بردم. بازی کاملا درگیرانه را از دو تیم دیدیم. دو تیم، هم محمد ربیعی و هم مجتبی حسینی و هم بازیکنان تحت فرمانشان که دستورات تاکتیکی را اجرا می‌کردند، بار فنی خیلی زیادی داشتند. یک بازی با کیفیت و فیزیکی بود.

وی افزود: حریف تیم جوان و چغری است و هفته پیش سپاهان را برد ولی بازیکنان ما با تلاش مضاعف و انجام فرامین تاکتیکی که با دقت و موشکافانه توسط محمد ربیعی و کادرفنی تیم به آن‌ها منتقل شده بود را در بازی اجرا کردند. انجام شرح وظایف بچه‌ها، تلاش مضاعفی که داشتند و وفاق تیمی منجر به کسب این سه امتیاز شیرین شد که تقدیم به مردم خوب رفسنجان و تماشاگران می‌شود.

مربی مس رفسنجان در مورد فضای این تیم تصریح کرد: محمد ربیعی و خیلی از بازیکنان و اعضای کادر و همچنین علی علیزاده که از مدیران خیلی خوب اینجاست را از قدیم می‌شناسم. ارتباط خوب و دوستی قدیمی با این عزیزان داشتیم. وقتی وارد شدم شرایط خیلی خوب بود و آنچه فکر می‌کردم از لحاظ شخصیتی، دیسیپلین، وفاق و همدلی، داخل تیم وجود دارد. خیلی لذت بردم و افتخار می‌کنم در خدمت این تیم و باشگاه و در کنار برادر بزرگترم محمد ربیعی، دیگر دوستان کادرفنی و عوامل باشگاه و مردم خوب رفسنجان هستم.

سرآسیایی اضافه کرد: خودم درگیر و کاملا در جریان مسائل بودم. واقعا در هفته‌های اخیر تلاش‌های زیادی صورت گرفت ولی منجر به برد و سه امتیاز نشده بود. یادمان نرود ربیعی این جوان پخته، با تجربه و با کیفیت فنی بسیار بالا، این تیم را برای اولین بار در تاریخ رفسنجان به لیگ برتر آورده و واقعا نیاز به حمایت زیاد دارد. با تیم‌هایی که هزینه‌های زیادی کرده‌اند و شرایط خاصی دارند قابل مقایسه نیستیم. با یکی دو نتیجه مساوی و باخت، ناخواسته در فضای مجازی یا در شهر، باری روی دوش تیم و اعضای آن مخصوصا محمد ربیعی نگذاریم که کارمان را خراب کند و فشار زیادی را به تیم بیاورد که بعدا دودش به چشم فوتبال استان کرمان و شهر رفسنجان برود.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: محمد ربیعی خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان امروز در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر بردی ارزشمند را مقابل آلومینیوم اراک به دست آورد تا 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

اتفاق ویژه تا قبل از این مسابقه برای ذوب‌آهن طلسم طولانی پیروز نشدن در خانه بود؛ آخرین باری که شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه فولادشهر پیروز شده بودند، به هفته هشتم لیگ برتر برمی‌گشت که آنها برد یک بر صفر مقابل تراکتور را جشن گرفتند.

حالا با گذشت 16 هفته و 177 روز از آخرین برد ذوب‌آهن در فولادشهر ، این تیم بار دیگر طعم پیروزی در ورزشگاه خانگی را چشید و باعث خوشحالی هوادارانش شد.

ذوبی‌ها تا ثانیه‌های پایانی دو امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را از دست داده بودند، اما در وقت‌های اضافی نیمه دوم توانستند دوبار دروازه حریف را باز کنند و سه امتیاز را از آن خود کنند. اتفاقی که یک طلسم بزرگ را برای ذوب‌آهن شکست.

دیگر خبرها

  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان | آیا واقعا موشک به پایگاه هوایی اصفهان اصابت کرد؟ |ویدئو
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • مقایسه هزینه‌های نظامی آمریکا، چین و روسیه
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!