Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق اصناف ایران گفت: قنادی‌ها در گروه شغلی یک قرار گرفته اند و بر همین اساس می‌توانند در شهرهای وضعیت قرمز ناشی از شیوع کرونا هم می توانند فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اتاق اصناف ایران، سعید ممبینی گفت: قنادی‌ها در گروه شغلی یک قرار گرفته اند و بر همین اساس می‌توانند در شهرهای وضعیت قرمز ناشی از شیوع کرونا هم می توانند فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس رایزنی های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ،صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی در اولویت گروه شغلی یک قرار گرفته و در زمان تعطیلی های کرونایی می توانند فعالیت کنند.

 

وی تصریح کرد: این مصوبه پس از بررسی مجدد بر جداول گروه های شغلی انجام شد و فعالان این صنف مشروط بر نپذیرفتن حضوری مشتری در محل کسب، می توانند همچون مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی آماده و بیرون بر درمناطق قرمز نیز فعالیت کنند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قنادی اتاق اصناف اصناف توانند فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۴ و هندیجان ۱۱۸ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، ایذه، بهبهان و رامهرمز به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای حمیدیه، دزفول، رامشیر، شادگان، شوشتر و کارون با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند