Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ تیم فوتبال پیکان گفت:‌ بازی سختی برابر تراکتور در پیش داریم اما در تبریز هدفی جز شکست دادن این تیم نخواهیم داشت. - اخبار ورزشی -

محمد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: می‌دانستیم بازی آسانی نداریم اما ترکیب و نوع سیستم تیم حریف در نیمه اول ما را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول با اینکه نمایش خوبی نداشتیم اما به تیم حریف موقعیت ندادیم. در نیمه دوم شرایط فرق کرد و ما چند فرصت بسیار خوب داشتیم که متاسفانه به هدر رفت، حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست دادیم. ما بدشانس بودیم اما این اتفاقات در فوتبال طبیعی است، در بازی با گل‌گهر تیم حریف چند موقعیت خوب از دست داد و در این بازی هم ما بدشانس بودیم. 

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکرد کرد: اگر سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم به صدر جدول می‌رفتیم و امیدوارم این تساوی را در بازی‌های بدی جبران کنیم، البته شرایط پیکان بعد از آمدن آقای تارتار خیلی بهتر شده و تفکرات این مربی هم در تیم جا افتاده است. ما قطعا هفته به هفته تیم بهتری خواهیم شد.

ستاری در خصوص بازی بعدی تیمش برابر تراکتور خاطرنشان کرد: من در تمام فصل‌های سال در تبریز بازی کرده‌ام اما بازی با تراکتور در تبریز، آن هم در این فصل از سال بسیار سخت است. ما امیدواریم هوای تبریز در روز جمعه آفتابی باشد تا سرما کمتر اذیت‌مان کند. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم اما مطمئنا برای شکست دادن تراکتور به تبریز می‌رویم و برای‌مان فرقی ندارد برابر چه تیمی بازی می‌کنیم.

مدافع پیکان در خصوص اینکه هنوز سرمربی جدید تراکتور انتخاب نشده است، تصریح کرد: این موضوع نمی‌تواند برای تراکتور چالش درست کند. آنها ماشین‌سازی را شکست دادند و مسعود شجاعی آنقدر تجربه دارد که تیمش را هدایت کند.

عیدی: پیکان با تارتار برای همه تیم‌ها حریف سرسختی است

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران