Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:02:50 GMT

زنده با قرعه‌کشی یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۳۵۶۸

زنده با قرعه‌کشی یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا

دنیای فوتبال برای شروع مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در شهر نیون برگزار خواهد شد آماده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، مقر یوفا در شهر نیون امروز از ساعت 14:30 شاهد برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود تا شانزده تیم راه یافته به این مرحله رقبای خود را بشناسند.

 

 

موفق‌ترین فوتبالهای اروپایی امسال فوتبال اسپانیا و آلمان است که هر کدام چهار نماینده در بین شانزده نماینده این مرحله دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه تیم انگلیسی‌، سه تیم ایتالیایی، یک تیم فرانسوی و یک تیم پرتغالی شانزده تیم حاضر در این مرحله را تشکیل می دهند.

 

امروز در شهر نیون هشت تیمی که قهرمان گروه‌های خود شده اند قرعه کشی را به عنوان سید یک آغاز می‌کنند. بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، دورتموند، یوونتوس و PSG هشت تیم سید یک هستند. مزیت این تیم‌ها این است که بازی خود در این مرحله را با یکی از هشت تیمی برگزار می‌کنند که در گروه‌های خود دوم شده اند. از این گذشته بازی برگشت تیم‌های سید یک در خانه خودشان برگزار می‌شود.

 

هشت تیم سید دو که در گروه‌های خود دوم شده اند اتلتیکو مادرید، مونشن گلادباخ، پورتو، آتالانتا، سویا، لاتزیو، بارسلونا و لایپزیش هستند.

 

یک استثنا این است که تیم‌های یک کشور نمی‌توانند در این مرحله با هم روبرو شوند. به این ترتیب رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بارسلونا و سویا نمی‌توانند در این مرحله با هم بازی کنند. بر اساس قاعده دیگر تیم‌های که در گروه‌های خود اول و دوم شده اند هم در این مرحله مقابل هم قرار نمی‌گیرند. برای مثال رئال مادرید در این مرحله با گلادباخ بازی نخواهد کرد، اتلتیکو مقابل بایرن قرار نخواهد گرفت، بارسلونا با یوونتوس دیدار نخواهد کرد و سویا مقابل چلسی نخواهد ایستاد.

 

 

1:30 اکانت رسمی یوفا در توییتر به استقبال مراسم قرعه کشی رفت. یوفا تصویری از سالن محل برگزاری رقابتها منتشر کرده که تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم روی یک مانیتور بزرگ دیده شده و جام قهرمانی چمپیونزلیگ هم در کنار گلدان‌های قرعه کشی قرار گرفته است.

 

 

13:20 مسی و رونالدو امسال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در مقابل هم قرار گرفتند. در ادامه رقابتها کدام یک با تیمش موفق می شود به مراحل بالاتر صعود کند؟

 

 

13:10 لیورپول، قهرمان فصل گذشته با این توییت به استقبال مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رفت.

 

 

13:00 مقر یوفا در نیون آماده مراسم قرعه کشی. همه چیز آماده مشخص شدن هشت جدال بزرگ در یک هشتم نهایی بزرگترین رقابت باشگاهی دنیا.

 

 

لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا مراسم قرعه کشی گروه های خود هشت تیم شده اند یک هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

دیدار دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت  طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران