Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، زمین فوتبال چوار در سال ۶۵ در حالی که بازی بین دو تیم منتخب چوار و جوانان ایلام جریان داشت، در دقیقه ۵۵ بازی آماج حملات هواپیماهای عراقی قرار گرفت و ۱۵ بازیکن، داور و تماشاگر فوتبال به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این واقعه‌ی تلخ و دردناک که در تاریخ فوتبال دنیا بی‌نظیر است، سند مظلومیت مردم مرز‌دار استان ایلام است و هر ساله در ۲۳ بهمن؛ سالروز بمباران زمین فوتبال چوار گرامی‌ داشته می‌شود که امیدواریم این رویداد در تقویم رسمی کشور نیز به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرزمین لاله‌های فوتبال پس از آنکه به عنوان قهرمان لیگ استانی به مسابقات فوتبال کشوری در لیگ دسته سوم راه یافته، نیازمند حمایت همه ‌جانبه مسوولین کشوری و استانی است و این تیم اکنون تیم اول و نماینده استان در این رقابت‌ها خواهد بود که با تلاش کادر فنی، بازیکنان و حمایت‌های مالی پتروشیمی ایلام و مسوولین استانی شایستگی و پتانسیل حضور قدرتمند در سطح اول کشور را دارد.

ورزش و جوانان ایلام، هیات فوتبال استان و شرکت پتروشیمی ایلام مثلث حمایت از تیم چوار ۶۵ ایلام را تشکیل داده‌اند که امیدواریم دامنه‌ی این حمایت گسترده‌تر شود تا این تیم با تکیه بر توان بازیکنان و کادر فنی بومی استان در سطح اول کشور حضور آبرومند و مقتدری داشته باشد.

حمایت مالی شرکت پتروشیمی ایلام از تیم نخست فوتبال استان

حسن نجفی‌سمنانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شرکت پتروشیمی ایلام از تیم نخست فوتبال استان برای حضور قدرتمند در لیگ دسته سوم کشور حمایت مالی می‌کند.

وی افزود: استان ایلام استعداد‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال دارد و امیدواریم نماینده استان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور عملکرد موفق و درخشانی داشته باشد.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه حمایت‌های مالی این شرکت از تیم اول و منتخب استان خواهد بود گفت: این حمایت در قالب مسوولیت‌های اجتماعی شرکت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از مذاکرات هیات فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر عامل باشگاه چوار ۶۵ ایلام و اخذ موافقت هلدینگ خلیج فارس، مجوز لازم برای حمایت مالی از این تیم اخذ شد.

حمایت همه جانبه برای حضور درخشان تیم 65 چوار در سطح اول کشور

علی‌شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در  ایلام گفت: پتروشیمی ایلام در قالب مالی، لجستیکی و پشتیبانی از تیم فوتبال چوار ۶۵ ایلام حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه ورزش و جوانان استان نیز ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام را در اختیار تیم فوتبال چوار۶۵ ایلام قرار خواهد داد افزود: به ازای هر برد و صعود به لیگ دسته دوم پاداش درخوری به بازیکنان و کادر فنی تعلق می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: تمام ظرفیت‌های استان برای حضور درخشان این تیم در سطح اول کشور به کار گرفته خواهد شد.

حمایت هیات فوتبال از تیم منتخب استان

آبختی سنجابی رئیس هیات فوتبال استان ایلام نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: هیات فوتبال استان به عنوان متولی فوتبال در استان عزم خود را برای حمایت قاطع از تیم منتخب فوتبال استان جزم کرده است.

وی افزود: تیم فوتبال چوار ۶۵ از نظر امتیازی تیم اول فوتبال استان ایلام است و پیش از مشخص‌ شدن قهرمان این رقابت‌ها، موضوع حمایت مالی پتروشیمی ایلام از تیم نخست استان مطرح شد.

رئیس هیات فوتبال استان ایلام با آرزوی موفقیت برای تیم اول استان برای حضور آبرومند در لیگ دست سوم کشور تاکید کرد: استعدادهای درخشانی در فوتبال استان وجود دارد و حضور موفق و صعود این تیم به رده‌های بالاتر لیگ کشور انگیزه‌ای برای بازیکنان جوان استان خواهد بود.

وی گفت: این تیم نماینده استان در لیگ دسته سوم فوتبال در فصل پیش‌رو خواهد بود و بهترین بازیکنان ایلامی که در تیم‌های مطرح کشور بازی کرده‌اند برای حضور در ترکیب در این تیم جذب شده‌اند.

سنجابی به ثبت قرارداد بازیکنان این تیم در هیات فوتبال استان اشاره کرد و افزود: بالا بردن سطح کیفی برگزاری مسابقات و تعیین زمان‌بندی درست یکی از وظایف اصلی هیات فوتبال استان خواهد بود.

تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم بومی استان هستند

حجت‌الله هاشم‌بیگی رئیس هیات مدیره باشگاه شهدای چوار ۶۵ گفت: رایزنی گسترده‌ای با مدیر عامل پتروشیمی ایلام و هلدینگ خلیج فارس صورت گرفته است که نتایج قطعی آن به زودی به اطلاع به طرفداران فوتبال خواهد رسید.

وی ادامه داد: بر اساس چشم‌انداز و افق ۱۰ ساله، تیم "چوار ۶۵ ایلام" در سال ۱۴۰۴ به لیگ برتر فوتبال صعود خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه شهدای چوار ۶۵ گفت: تمام بازیکنان و کادر فنی این تیم، بومی استان و منتخب شهرهای استان هستند.

انتهای پیام/ 9708

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر ایلام جوانان شرکت پتروشیمی ایلام بازیکنان و کادر فنی هیات فوتبال استان لیگ دسته سوم سطح اول کشور ورزش و جوانان چوار ۶۵ ایلام استان ایلام فوتبال چوار حمایت مالی تیم منتخب برای حضور مدیر عامل رئیس هیات تیم اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»

در جلسه بررسی فرایند اجرایی طرح ملی «خانواده میزبان» که به بررسی فرایند و روند اجرایی طرح ملی میزبان اختصاص داشت، معاونت سلامت اجتماعی گزارشی از نحوه اجرای این طرح پس از ابلاغ شیوه نامه اجرایی طرح توسط وزارت دادگستری ارائه داد.

بر اساس گزارش این معاونت تا کنون ۸۷ کودک در ۱۳ استان اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، تهران، قزوین، اصفهان، خوزستان، کرمان، مازندران، کرمانشاه، سمنان، مرکزی و همدان وارد خانواده میزبان شده‌اند.

همچنین بیش از ۶۰۰ خانواده جهت حضور کودکان در خانواده خود ثبت نام نموده اند. صلاحیت این خانواده‌ها در کارگروه‌های شهرستانی و استانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن با طی کردن دوره آموزشی، در صورت آمادگی میزبان، کودکان به صورت موقت تا زمان تعیین تکلیف آنان برای ورود به خانواده دائمی خود (بازپیوند به خانواده زیستی، نگهداری در خانواده خویشاوندان و یا فرزندخواندگی) به عنوان مهمان در خانواده میزبان حضور خواهند داشت.

در این جلسه رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن بررسی مستندات و گزارشات گفت: انتخاب خانواده شایسته برای فرزندان سازمان و همچنین انتخاب موسسات خانواده محور حائز صلاحیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از سوی ستاد و استان‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: خانواده‌هایی که این کودکان به آنان سپرده می‌شود باید از شایستگی و صلاحیت کامل برخوردار باشند و نظارت لازم و کافی بر این امر صورت پذیرد.

علی محمد قادری ضمن تاکید بر اهمیت ویژه این طرح و لزوم حضور کودکان در خانواده‌ها بجای نگهداری در مراکز نگهداری بر اساس تعالیم اسلامی و ملی، گفت: باید روند اجرایی مرحله به مرحله طرح در جلساتی ماهیانه متشکل از نمایندگان حوزه‌های اجرایی و نظارتی سازمان مورد بررسی قرار گیرد و گزارش جزئیات به وی ارائه شود.

لازم به ذکر است این طرح که به دنبال اصلاح آیین نامه اجرایی ماده ۲۲ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست موثر (مصوب ۱۳۹۲) به تصویب رسید پس از ابلاغ شیوه نامه اجرایی توسط وزیر دادگستری در مهرماه سال ۱۴۰۲ به سازمان بهزیستی ابلاغ شد.

این طرح تکمیل کننده سایر طرح‌های خانواده محوری است که در سال‌های گذشته در کشور اجرا شده است. در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی تا ۲۰۰ سال پیش هیچ کودک فاقد سرپرستی در مرکز شبانه روزی نگهداری نمی‌شد. جای این کودکان در خانواده خویشاوندان بود. اما به مرور با گسترش شهرنشینی و ورود الگوی غربی، مراکزی با نام دارالایتام که سپس به یتیمخانه و پرورشگاه تغییر نام یافت در کشور راه اندازی شد و گسترش یافت.

اجرای طرح خانواده میزبان مکملی برای بازپیوند کودکان به خانواده، ورود کودکان به خانواده جایگزین خویشاوندان و همچنین فرزندخواندگی است و یک مرحله دیگر از ورود کودک به مراکز نگهداری شبانه روزی جلوگیری می‌نماید. این طرح جایگزین طرح فرزندخواندگی نیست و شیوه جدیدی از فرزندپذیری برای بهره مندی کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست موثر از نعمت خانواده است.

این طرح به ویژه برای حضور کودکان نیازمند مراقبت ویژه که اقبال کمتری برای حضور در فرزندخواندگی دارند، حائز اهمیت است. خانواده‌های متقاضی می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه ملی فرزندپذیری به آدرس http://adoption.behzisti.net بخش «خانواده میزبان» مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • تندباد و بارش های رگباری در راه است/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور