Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان،سامانه بارشی از اوایل روز چهارشنبه وارد خوزستان شده و تا اواخر وقت پنجشنبه بر این استان حاکم است و انتظار وقوع سیلاب در مناطق مستعد وجود دارد.

بر اساس این هشدار، رگبار و رعدوبرق ، تندباد لحظه‌ای، وزش باد متوسط و به نسبت شدید و بارش تگرگ به صورت نقطه‌ای در خوزستان و بارش برف در ارتفاعات استان از تاثیرات این سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این هشدار آمده است: بیشتر مناطق خوزستان به ویژه مناطق شمال، شمال شرق، شرق، مرکز و جنوب شرق استان و به صورت نقطه‌ای سایر مناطق استان از این سامانه بارشی تاثیر خواهند گرفت.

بیشترین میزان بارندگی از خوزستان در روز هفتم تا ۱۰ آذر در بندر ماهشهر ۱۶۲.۵ و در اوایل هفته گذشته در هندیجان به میزان ۶۴ میلیمتر ثبت شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان ۲۲ آذر نیز با پیش بینی ورود سامانه بارشی در هفته جاری به این استان، هشدار سطح زرد صادر کرد.

برچسب‌ها بارندگی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی بارندگی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هواشناسی فارس اعلام کرد: سامانه بارشی جدیدی از بعد از ظهر روز جمعه ۳۱ فروردین به صورت رگبار وارد فارس خواهد شد.

بر اساس اعلام هواشناسی فارس این سامانه به صورت رگبار باران آغاز و تا پایان روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

منطقه اثر این سامانه در روز جمعه ۳۱ فروردین همه مناطق استان فارس خصوصاً مناطق شمالی استان، آباده، اقلید، خرم‌بید و بوانات، روز شنبه یکم اردیبهشت همه مناطق استان بویژه نیمه شمالی و مناطق مرکزی و نیمه شرقی استان فارس و روز یکشنبه ۲ اردیبهشت همه مناطق استان بویژه نیمه شمالی و نیمه شرقی خواهد بود.

کد خبر 6082076

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • صدور هشدار قرمز برای این استان
  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌ ها در آذربایجان‌شرقی
  • هواشناسی اصفهان فردا ۲۹ فروردین؛ صدور هشدار نارنجی بارش
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در اصفهان/ بارش‌ها در راهند