Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامین سیدحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به حضور تیم‌های دانشگاه یزد، فراسنج تهران، شهرداری کرج، رعد پدافند هوایی، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان، شادروان اقبال لطف اله نسبی و پالایش نفت آبادان در قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور در فصل ۱۳۹۹، گفت: تیم دانشگاه یزد در گروه یک این رقابت‌ها با تیم‌های فراسنج تهران، رعد پدافند هوایی و شادروان اقبال لطف اله نسبی هم‌گروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت تاخیر چندباره برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر را ناقص بودن مدارک تعدادی از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بیان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مرحله رفت مقدماتی لیگ برتر تنیس روی میز از تاریخ نهم الی یازدهم دی ماه در دو سالن آکادمی امیر احتشام‌زاده و کمپ بین المللی شهید عضدی تهران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه یزد هدف این تیم را صعود به مرحله حذفی مسابقات با سرمربیگری محمدحسین منتظری و مربیگری سیدعلی محمدحسینی بیان کرد.

سیدحسنی اشاره‌ای هم به سابقه نماینده استان یزد در مسابقات کشوری تنیس روی میز داشت و گفت: تیم دانشگاه یزد در سال ۱۳۹۵ با شکست تیم مناطق نفت خیز جنوب در فینال لیگ یک به لیگ برتر تنیس روی میز صعود کرد و در سال‌ ۱۳۹۶ و اولین تجربه لیگ برتری خود در بین شش تیم حاضر در رقابت‌ها به عنوان پنجمی دست یافت و در سال ۱۳۹۷ در جمع نه تیم هفتم شد و پس از غیبت یکساله در سال جاری دوباره در سطح اول تنیس روی میز کشور حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر یزد دانشگاه اصفهان تنیس روی میز دانشگاه یزد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور

مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در بخش پسران با حضور تیم‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر در دوحه قطر در حال برگزاری است.

نمایندگان ایران در روز اول این رقابت‌ها امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن‌ها به شرح زیر است.

در این رقابت‌ها و در رده سنی نوجوانان؛ مصطفی احراری ۳ بر صفر قطر را شکست داد، رادین عبدالهی ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، سامیار صفری ۳ بر صفر قطر را مغلوب خود کرد، ارشک احمد آبادی ۳ بر صفر قطر را شکست داد، آریا عمودی نژاد ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، یوسف قریشی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، فرزاد کشفی ۳ بر صفر قطر را برد، امیررضا الوانساز ۳ بر صفر برابر قطر به پیروزی رسید، علی رحیمی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، امیرمهدی خراشادی زاده ۳ بر صفر قطر را شکست داد و امیرعطا محجل فرید ۳ بر صفر قطر را برد.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها مصطفی احراری با حریفی از چین رقابت خواهد کرد، امیرعطا محجل با اسکواش بازی از مصر دیدار خواهد داشت، امیر مهدی خراشادی با ورزشکاری از چین دیدار خواهد کرد، امیررضا الوانساز با نماینده مصر رقابت خواهد کرد، ارشک احمدآبادی با ورزشکاری از پاکستان بازی خواهد کرد، فرزاد کشفی با حریفی از سنگاپور دیدار خواهد داشت و محمدصالح آقاخانی با ورزشکاری از آمریکا بازی خواهد کرد.

رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جوینور تا روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • وقتی طرفدارانش سهراب سپهری را نمی‌شناختند! + فیلم
  • تغییر زمین بورس بازان