Web Analytics Made Easy - Statcounter

کردستان- استاندار کردستان خواستار اطلاع رسانی دستگاه های ذیربط به مرزنشینان برای اقدام آنها در خصوص فعالسازی کارت های مرزنشینی و استفاده از مزایای آن شد.

به گزارش قدس آنلاین،بهمن مرادنیا افزود: باید از مرزنشینان بخواهیم در خصوص فعالسازی کارت های مرزنشینی خود اقدام کنند و اجازه ندهیم حق مردم برای استفاده از این فرصت ضایع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارت مرزنشینی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده دوشنبه‌شب در نشست مدیران استان بوشهر اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسؤولان استان بوشهر در سال گذشته عملکرد خوبی را در حوزه پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها داشته‌اند و امسال نیز باید این روند تداوم داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از اختلاف و تقویت اتحاد و همدلی خاطرنشان کرد: استان بوشهر در زمینه وحدت و هم‌افزایی در سطح کشور نمونه است و باید با تقویت همدلی و وحدت برای کمک به رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به رتبه برتر استان بوشهر در کاهش تورم اضافه کرد: نرخ تورم استان بوشهر در سال گذشته زیر ۴۰ درصد بوده و استان بوشهر از استان‌های برتر در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: امسال باید در عرصه تأمین و توزیع کالا با تلاش همه جانبه تلاش شود که توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان یک ضرورت است.

توسعه انبارهای لجستیک

محمدی‌زاده نرخ بیکاری میانگین کشوری را ۸.۶ درصد اعلام و افزود: استان بوشهر در عرصه نرخ بیکاری ۲.۵ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

وی به فرصت‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: امسال ظرفیت‌های مهم اشتغال‌زایی از جمله استخدام در ادارات و دستگاه‌های دولتی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه اتمی، آموزش و پرورش استان بوشهر فراهم شده است که با تحقق این ظرفیت‌ها نرخ بیکاری کاهش قابل توجهی خواهد یافت.

استاندار بوشهر با تأکید بر توسعه انبارهای لجستیک ذخیره کالاهای اساسی گفت: باید مساحت انبار ذخیره‌سازی کالا در استان بوشهر افزایش یابد.

وی عملکرد استان در عرصه اشتغال را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان بوشهر در زمستان گذشته به ۶.۱ درصد کاهش یافت و رتبه دوم کشوری کسب کرده است.

کد خبر 6062560

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • اشتغال هزار و ۲۴۸ نفر از زندانیان استان کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی
  • معرفی اشتراک اسپاتیفای و روش خرید و فعالسازی آن
  • اشتغال ۱۲۴۸ زندانی کردستان در ۴۶ کارگاه فعال
  • توجه ویژه به کالای ته‌لنجی و تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر