Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های والیبال جوانان و نوجوانان پسر ایران سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۲۱ را دریافت کردند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا در قاره آسیا و جهان کنفدراسیون والیبال آسیا را مجاب کرد که رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در سال ۲۰۲۰ را برگزار نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، رده‌بندی جهانی سال ۲۰۱۹ آسیا ملاک حضور تیم‌ها در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۲۱ قرار گرفت و تیم‌های والیبال جوانان و نوجوانان پسر ایران، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی گرفتند.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان سال ۲۰۲۱ جهان با حضور ۲۰ تیم برگزار خواهد شد که سهمیه قاره آسیا در این رقابت‌ها چهار تیم است و چون جمهوری اسلامی ایران میزبان این رقابت‌ها خواهد بود، سهمیه آسیا پنج تیم می‌شود.

بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا، تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، ایران، چین تایپه و تایلند در مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال جهان سال ۲۰۲۱ که به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان سال ۲۰۲۱ جهان نیز با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد که هر قاره دو سهمیه در این رقابت‌ها دارد. بر این اساس، ایران و کره‌جنوبی دو سهمیه آسیا در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان به دست آوردند که به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

از سوی دیگر AVC تاکید کرده است که چهار سهمیه دیگر مسابقات زیر ۲۱ سال جهان، بعد از اعلام رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی والیبال (یکم مارس ۲۰۲۱) اعلام خواهد شد که احتمال افزایش سهمیه آسیا در این رقابت‌ها وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: محمدی‌راد: انتظار بازی سختی برابر رامسری‌ها داشتیم/ باقرزاده: خستگی از بازی طولانی برابر سیرجان تاثیر زیادی در این شکست داشت

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال تیم والیبال جوانان تیم والیبال نوجوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال تیم والیبال جوانان تیم والیبال نوجوانان رقابت ها خواهد شد سال ۲۰۲۱ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران