Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:27:38 GMT

نظرسنجی از پرسپولیسیها درمورد دو جدایی بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۶۷۳۰

نظرسنجی از پرسپولیسیها درمورد دو جدایی بزرگ

نتایج یک نظرسنجی در میان هواداران پرسپولیس، نشان می‌دهد که از نگاه آن ها، مدیریت باشگاه مقصر اصلی قطع همکاری شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات پرسپولیس به پایان رسیده و حالا یحیی گل محمدی با تیم جدید خود آماده حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. اما همین چند هفته پیش بود که التهاب و تنش فراوانی در اردوی سرخپوشان وجود داشت و جدایی 7 بازیکن، نارضایتی گسترده ای را در میان هواداران این تیم به وجود آورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اوج این نارضایتی ها، زمانی بود که یک فایل صوتی مخفیانه از صحبت های مهدی رسول پناه منتشر شد و همین، مقدمه ای شد بر پایان یک سال تصدی او بر مسند باشگاه پرسپولیس.

 

حالا در یک نظرسنجی که میان هواداران پرسپولیس انجام شده، شرکت کنندگان نسبت به عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات نظر خود را گفته اند. یک بخش از پرسش ها درباره جدایی بازیکنان این تیم بوده است. در پاسخ به سوال نخست که جدایی کدام بازیکن تیم را با مشکل بیشتری مواجه می‌کند، 55.2% از کاربران به شجاع خلیل زاده رای داده اند و 20% هم مهدی ترابی هافبک گلزن فصل گذشته این تیم را انتخاب کرده‌اند؛ دو بازیکنی که نحوه جدایی شان سروصدای زیادی را به وجود آورد.

 

 

در قسمت بعدی، سوال این بوده که در ماجرای جدایی مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده، چه کسی تقصیر بیشتری را داشته است. 64.5% از شرکت کنندگان در نظرسنجی تیم مدیریتی باشگاه را مقصر جدایی شماره 9 سابق سرخ ها و 32.7% نیز مقصر اصلی را ترابی دانسته اند. برای شجاع خلیل زاده البته این اعداد تفاوت دارد؛ این بار 53.6% به تیم مدیریتی و 44.2% به شجاع خلیل زاده رای داده اند.

 

 

 

این در حالی است که به نظر می‌رسد طرفداران پرسپولیس اینطور تصور می‌کنند که اگر مهدی رسول پناه حقوق این دو بازیکن را می‌پرداخت، آن ها اساسا امکان فسخ قرارداد را نداشتند و نمی‌توانستند بدون پرداخت مبلغ رضایت نامه از پرسپولیس جدا شوند.

 

در این نظرسنجی مفصل که 13582 نفر به تمام سوالات آن پاسخ داده‌اند، همچنین نزدیک به 80% طرفداران پرسپولیس اعلام کرده اند که از عملکرد مهدی رسول پناه به عنوان مدیرعامل «ناراضی یا بسیار ناراضی» هستند.

الریان شجاع خلیل زاده العربی مهدی ترابی مهدی رسول پناه قطر پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الریان شجاع خلیل زاده العربی مهدی ترابی مهدی رسول پناه قطر پرسپولیس تهران مهدی رسول پناه شجاع خلیل زاده مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم پرسپولیس تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کار‌های تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است