Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:29:22 GMT

کاوابوچی: مسئول VAR داور را فریب داد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۶۸۱۸

کاوابوچی: مسئول VAR داور را فریب داد

ساوورو کاوابوچی، اولین رئیس سازمان جی لیگ، در صفحه توئیتر خود به اتفاقات دیدار ویسل کوبه و اولسان هیوندای در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ویسل کوبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اولسان هیوندای رفت و با قبول شکست 1-3 از راهیابی به فینال بازماند. هوتارو یاماگوچی، هافبک تیم ژاپنی در دقیقه هفتم نیمه دوم گل اول را به ثمر رساند و دقایقی بعد دایکی ساساکی ارسال هافبک ویسل کوبه یعنی تاکویا یاسوئی را تبدیل به گل کرده و اختلاف را دو برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما لحظاتی بعد داور با بهره گیری از سیستم VAR تایید کرد که یاسوئی مرتکب خطا شده و بدین ترتیب گل دوم ویسل کوبه توسط ساساکی مردود اعلام شد.

 

کاوابوچی، رئیس سابق جی لیگ در طول برگزاری مسابقه حساب توییتر خود را به روز کرده و مدعی شد که از این تصمیم ناراضی اسس. او نوشت "من مطمئن نیستم تصمیم VAR مبنی بر مردود اعلام کردن گل ویسل کوبه صحت داشته و این تصمیم حتما تاثیر روانی فراوانی بر بازی کوبه داشته است. من این موضوع را به شما ثابت خواهم کرد، اما بعد از بازی."

 

 

اما کاوابوچی بعد از سوت پایان بازی نوشت: "متاسفم کوبه، تو تمام تلاش خود را کردی. مردود اعلام شدن گل دوم ویسل کوبه همچنان سوال بزرگی است. آیا این به اتفاقات گذشته بازمی گردد؟ همچنین باید بگویم خود داور در جریان بازی هیچ خطایی در آن صحنه تشخیص نداد. مشکل بزرگ این است که مسئول بازبینی صحنه این فرضیه را مطرح کرده و داور نیز بی شک و تردید آن را پذیرفته است."

 

ویسل کوبه ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویسل کوبه ژاپن ویسل کوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!