Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@10:32:15 GMT

بورسیه تحصیلی برای رتبه‌های برتر کنکور ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۷۱۷۱

بورسیه تحصیلی برای رتبه‌های برتر کنکور ۹۹

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر از امکان بورسیه تحصیلی برای رتبه‌های برتر کنکور ۹۹ خبرداد.

علی شیرکانی درخصوص طرح حمایت تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی از رتبه‌های برتر کنکور سال۹۹، گفت: این صندوق به منظور افزایش خدمات کوتاه مدت خود و با تاکید بر رفع دغدغه‌های تحصیلی خانوارهای روستایی حمایت تحصیلی از فرزندان آنها را اولویت قرار داده و به همین منظور طرح بورسیه تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال جاری را اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی ادامه داد: مبنای اجرای این طرح نظرسنجی از خانواده‌های عضو صندوق بود که با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)  صورت گرفت و مشخص کرد موضوع حمایت مالی از تحصیل فرزندان یکی از دغدغه‌های اصلی این افراد به شمار می رود.

وی درخصوص چگونگی و شرایط بهره‌مندی از بورسیه تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، افزود: مهمترین معیار استفاده از این طرح عضویت پدر، مادرو یا خود فرد در صندوق بیمه اجتماعی است.

کشاورزان، روستاییان و عشایر، شیرکانی در پاسخ به اینکه آیا این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت یا نه، نیز گفت:  شمولین این طرح طی دوران ۴ ساله تحصیل خود در مقطع کارشناسی در صورت تمدید عضویت والدین و یا خود دانشجو، می‌توانند در سالهای آتی نیز از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رتبه های برتر کنکور صندوق بیمه اجتماعی بورسیه تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

وی با اشاره به احکام افرادی که حکم بازنشستگی‌شان را بر اساس رتبه‌بندی گرفته‌اند اما در اعتراضات رتبه آنها تغییر کرده است، افزود: به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

فرهادی گفت: بازنشستگانی که از صندوق تأمین اجتماعی بازنشستگی را دریافت می‌کنند این افراد بر اساس آخرین حکم شأن، صندوق بازنشستگی آن را مورد توجه قرار می‌دهد و اسناد این افراد را در حال بررسی هستیم که اگر کسوراتی دارد تأمین کنیم.

کد خبر 6081881 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان