Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا تندروان پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال فولاد سیرجان مقابل خاتم اردکان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم. بعد از هفته هایی که تیم ما اول یا دوم بود، حریفان با احترام مقابل ما قرار می گیرند و بسیار تلاش می کنند که به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خاتم اردکان امروز خیلی خوب بازی کرد و اگر از ابتدا همین شرایط را داشت باید در جمع مدعیان قرار می گرفت. آنها نفرات خوبی در ترکیب خود دارند و بدون استرس مقابل ما قرار گرفتند. امیدوارم آنها در تمام مسابقات همین انگیزه را داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: قبل از شروع این هفته نگران بودم که شاگردانم تصور کنند که فقط باید دو بازی را برگزار کنند و به راحتی قهرمان نیم فصل شوند. در هر دو مسابقه هم به این موضوع برخورد کردیم. تلاش همه ما این بود که قهرمان نیم فصل شویم، چون خیلی تلاش کرده بودیم. صبور نبودیم و این موضوع در دو مسابقه اخیر کار را کمی برای ما سخت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال سیرجان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در سومین بازی مرحله گروهی مقابل کویت قرار گرفتند و با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه مسابقات راهی یک چهارم نهایی شوند.

ایران در این مرحله  ظهر روز آینده (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت. 

نشست هماهنگی این مسابقه ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتحخاذ شده تیم ملی ایران در مصاف با قرقیزستان با پیراهن، شورت و جوراب سفید بازی خواهد کرد و حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش می‌پوشد.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت