Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تشخیص از سوی داور بحرینی، حرف و حدیث فراوانی را حول داوری او در دیدار ویسل کوبه و اولسان هیوندای به وجود آورد. حرف و حدیث هایی که هنوز هم فروکش نکرده است.

فوتبال در شبکه های اجتماعی / بیست و پنج دقیقه پس از گلزنی یاران اینیستا، تیم ژاپنی توانست برای دومین بار دروازه حریف کره ای را باز کند اما نواف شکرالله هرگز اجازه تغییر نتیجه بازی را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم ویسل کوبه ژاپن و اولسان هیوندای کره در حالی به اتمام رسید که داوری آن مورد اعتراض شدید ژاپنی ها قرار گرفت. رئیس باشگاه پس از پایان دیدار به صراحت از شکایت علیه داور این دیدار حرف زد و پس از آن نیز در توئیتر به پاسخگویی سوالات هواداران تیم و ارائه توضیحاتی از روند شکایت از داور بحرینی می پردازد.

در این دیدار در حالی که تیم ویسل کوبه با یک گل از حریف خود پیش بود در دقیقه 72 یک حمله از سوی بازیکنان این تیم در نهایت یک گل تاکتیکی به همراه داشت و موجب بیشتر شدن فاصله دو تیم در بازی شد. مهم ترین نکته که مورد اعتراض ژاپنی هاست به همین گل و همین دقیقه از بازی بر می گردد. نکته جالب درباره این صحنه اینکه وقتی دروازه تیم کره ای باز شد بازیکنان این تیم نه تنها اعتراضی نداشتند که با برداشتن توپ از درون دروازه قصد زودتر آغاز کردن بازی را داشتند تا اینکه پس از لحظاتی، مکث نواف شکرالله نشان داد که شانس بزرگی برای اولسان به وجود آمده است شانسی که در نهایت باعث به تساوی رسیدن دو تیم در دقایق میانی نیمه دوم بود.

داور بحرینی پس از شنیدن نظر کمک های خود پشت مانیتور ، خود را به تلویزیون کنار زمین رساند و پس از بازبینی صحنه مورد نظر رای به مردود اعلام شدن گل ژاپنی ها داد! حکمی که به لحظاتی پیش از به ثمر رسیدن گل بر می گشت و در حالی که به نظر نمی رسید بازیکن ژاپنی روی بازیکن تیم کره ای خطایی کرده باشد، گل دوم ویسل کوبه مردود اعلام شد تا بازی کماکان با نتیجه یک بر صفر به سود همین تیم در پیش باشد.

صدالبته چالش های مربوط به قضاوت نواف شکرالله به این سوژه ختم نمی شود و زمانی که بازی وارد ده دقیقه پایانی شده بود یک حرکت از سوی تیم کره ای باعث شد تا گلی برای این تیم به ثمر برسد که از نگاه کمک داور آفساید بود اما باز هم با مشاوره تیم خارج از زمین داور به بازبینی فیلم بازی پرداخت و در نهایت با رد کردن نظر کمک خود، اعلام به قبولی گل کره ای ها کرد که البته به نظر درست می آمد.

هر آنچه که بود بازی به تساوی کشیده شد و در آخرین دقایق وقت های اضافه این تیم اولسان بود که موفق شد از روی نقطه پنالتی دومین گل خود را وارد دروازه ویسل کوبه کند و در نهایت راهی دیدار نهایی بازی های لیگ قهرمانان شود. اتفاقی که باعث شد تا ژاپنی ها به آن اعتراض داشته باشند و به دنبال شکایت از داوری این دیدار باشند.

نواف شکرالله داوری بحرینی که پیش از این در تورنمنت هایی همچون بازی های جام جهانی 2018 و 2014، سه دوره اخیر جام ملت های آسیا، 10 دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا، جام باشگاه های جهان، جام جهانی زیر 17 سال  و ... به قضاوت پرداخته است از سال 2008 به عنوان داور بین المللی شناخته می شود. او پیش از این نیز در برخی بازی های مهم، اشتباهات عجیب و غریبی داشت. او این روزها اعتراضات تندی را علیه خود در صفحات اجتماعی می بیند. ژاپنی ها معتقدند این داور جای فینالیست آسیا را تغییر داد و آنها باید به جای اولسان هیوندای حریف پرسپولیس در فینال می شدند.

 

همچنین بخوانید:

فینال امیر کاپ قطر یک روز قبل از فینال پرسپولیس و اولسان در آسیا

اولسان از پوستر بازی با پرسپولیس رونمایی کرد

تیم منتخب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داور بحرینی ویسل کوبه ژاپنی ها کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از رقابت بین تیم‌های ترنتینو و میلانو برای کسب رتبه سوم سوپرلیگای ایتالیا، این تیم میلانو با سرمربی‌گری روبرتو پیاتزا بود که مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر ترنتینو را شکست داد و حالا تنها یک برد دیگر تا رتبه سومی فاصله داشته باشد.

میلانو در این دیدار ست‌های بازی را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 14 پیروز شد تا سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

یوکی ایشیکاوا، ستاره ژاپنی میلانو، در این دیدار خوش درخشید و هجده امتیاز برای تیم کسب کرد. در تیم ترنتینو نیز کمیل ریچیلیکی و ماگالینی هر کدام ده امتیاز کسب کردند.

میلانو حالا با این برد تنها یک پیروزی دیگر تا کسب رتبه ارزشمند سومی فاصله دارد، آنها با کسب این رتبه می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند