Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:02:43 GMT

شهداب یزد مقابل هراز آمل مغلوب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۸۰۰۴

شهداب یزد مقابل هراز آمل مغلوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روز از دیدارهای دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال، امروز (دوشنبه) دو تیم شهداب یزد و هراز آمل از ساعت ۱۷ در سالن فدراسیون مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز آمل موفق شدند با نتیجه سه بر صفر تیم شهداب یزد را شکست دهند.

نتایج ست‌شماری:
ست نخست: ۲۵ بر ۲۴ به سود هراز آمل
ست دوم: ۲۶ بر ۲۴ به سود هراز آمل
ست سوم: ۲۵ بر ۱۸ به سود هراز آمل

تیم والیبال هراز آمل با این پیروزی موفق شد دهمین برد خود را به ثبت برساند و تیم شهداب یزد نیز به چهارمین باخت خود در دور رفت مسابقات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

کد خبر 5095987 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال هراز تیم والیبال شهداب یزد لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فینال لیگ قهرمانان آسیا هندبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا علیرضا بیرانوند لیگ برتر هندبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ کشتی کشتی فرنگی محمود فکری تکواندو شهداب یزد هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین کلین‌شیت پیاپی سیدحسین مقابل ایرالکو

به گزارش ورزش سه بیست و سومین بازی سیدحسین حسینی‌ در لیگ بیست و سوم مصادف با چهاردهمین کلین شیت گلر محبوب آبی ها شد تا سیدحسین به تنهایی بر صدر جدول کلین شیت تکیه بزند.

جالب آنکه حسینی آمار بسیار خوبی را هم مقابل تیم آلومینیوم به ثبت رسانده است. به طوری که در پنج بازی اخیر استقلال برابر اراکی ها هرگز گلی دریافت نکرده و روز گذشته موفق به ثبت پنجمین کلین شیت پیاپی برابر این تیم شد.

حسینی و استقلال آخرین بار در دیدار رفت دو تیم در دی ماه ۱۴۰۰ توسط میثم مجیدی از آلومینیوم گل خوردند و بعد از آن در پنج بازی متوالی مقابل این تیم موفق به بسته نگه داشتن دروازه شده اند.

در این بین استقلال موفق به ثبت سه برد یک بر صفر شده و دو دیدار دو تیم نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. اراکی ها در مجموع هشت دیدار لیگ برتری شان مقابل استقلال تنها موفق به زدن یک گل شده اند که در همان بازی سال ۱۴۰۰ توسط میثم مجیدی زده شد.

دیگر خبرها

  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • صبوری برای بازگشت به روزهای خوب والیبال
  • محمدی فینال را از دست داد
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • طلسم‌شکنی بارسلونا: گل برگردان پس از ۵ سال! (عکس)
  • پنجمین کلین‌شیت پیاپی سیدحسین مقابل ایرالکو
  • شهباز از درخشش خسته نمی‌شود